نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر سیستان و بلوچستان همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر در نگارخانه موزه منطقه ای جنوب شرق زاهدان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا،مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این جشنواره همزمان با دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی تهران برپا شده است.

حسین مسگرانی افزود: این جشنواره مجموعه‌ای از آثار 10 نفر از اساتید برجسته و پیشکسوت سیستان و بلوچستان در رشته‌های عکاسی، تصویرگری عکس و خوشنویسی است. 

وی تصریح کرد: از هر کدام از این هنرمندان پنج اثر دریافت کردیم اما با توجه به ظرفیت نگارخانه موزه جنوب شرق در مجموع 30 اثر در معرض نمایش گذاشته شد.

وی اظهار داشت: اثر هنرمند سیستانی علی راشکی که در دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به عنوان سفیر سیستان و بلوچستان پذیرفته شده نیز در این نگارخانه در معرض دید عموم قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این نمایشگاه همه روزه از هفت صبح تا ساعت 18 پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.

بنا براین گزارش،  نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر سیستان و بلوچستان از 12 تا 27 بهمن در محل نگارخانه موزه جنوب شرق در زاهدان دایر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.