حسین مسگرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین دوره گرامیداشت هفته قرآن و عترت سیستان و بلوچستان، دهه نخست بهمن ماه در بخش های هنرهای تجسمی، نمایشی و سینمایی، کارگاه علمی و نماز، یادواره شهدای قرآن و مسجد، رسانه و مطبوعات، نمایشگاه قرآنی، رقابت های قرآنی و آواها و نغمه ها برگزار می شود.
وی افزود: مسابقه انتخاب مقاله، گزارش، خبر و عکس خبری با موضوع زندگی و سیره معصومان(ع)، نماز، زکات، حجاب و عفاف، وحدت اسلامی و تقریب مذاهب و اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های اجرایی در این هفته است.
وی تصریح کرد: بر اساس فراخوان علاقه مندان تا 15 دی فرصت داشتند تا آثار خود را به این مسابقه ارسال کنند که بر اساس اصلاح دید مهلت ارسال آثار تا 30 دی تمدید شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مرتبط بودن موضوع با فراخوان، انتشار یا چاپ مطالب از آذر 95 تا آذر 96 و برگزیده نشدن در هیچ همایشی از مهمترین شرایط ارسال آثار به این مسابقه است.
مسگرانی افزود: آثار برگزیده در بخش نماز به صورت ویژه مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس زاهدان، بلوار خرمشهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان واحد مطبوعات - تبلیغات ارسال کنند و در صورت نیاز با شماره 054-33449928 تماس گیرند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.