معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این نهاد به 50 مسجد حاشیه شهر مشهد مبلغ دینی اعزام و بسته ‌های فرهنگی در آنها توزیع کرده است.
حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: امبلغان اعزامی به مساجد ویژه برنامه های محفل قرآنی، سخنرانی، بیان احکام، حلقه معرفت و مشاوره خواهند داشت.
وی ادامه داد: همزمان با مراسم اعتکاف امسال ارسال محصولات فرهنگی و انجام فعالیتهای تبلیغی فرهنگی ویژه مراسم اعتکاف از سوی آستان قدس در 20 شهر موقوفه دار کشور و ارسال محصولات فرهنگی رضوی به 150 مسجد در مناطق مرزی محروم استانهای سیستان و بلوچستان، خوزستان و هرمزگان نیز انجام شده است.
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: امسال برای هفت هزار معتکف در مساجد شهر مشهد غذای متبرک حضرت رضا (ع) در وعده افطار یا سحر اختصاص یافته است.
سید خلیل منبتی افزود: طی سه روز اعتکاف هر روز هفت هزار معتکف در مساجد غیروابسته به آستان قدس رضوی به ویژه مساجد منطقه حاشیه مشهد در افطار یا سحر یک وعده غذای متبرک حضرت رضا(ع) خواهند داشت.
وی ادامه داد: پذیرایی معتکفان به تعداد هزار و 100 نفر در 6 مسجد وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد نیز به صورت رایگان توسط آستان قدس انجام می شود.
7489/1858**خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.