به گزارش ایرنا محمد تقی رخشانی دوشنبه شب در آیین آغاز فعالیت مجدد موسسه فرهنگی و هنری نی زار در شمال سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نقد و نقد پذیری سبب پیشرفت در حوزه موسیقی، شعر، تئاتر، فیلم، عکاسی، نقاشی و سایر هنرها می شود به طوری که باید ظرفیت نقد پذیری و بیان نقد در هر محفل هنری ایجاد شود.
وی اجرای برنامه های ماندگار و لذت بخش از سوی موسسه فرهنگی و هنری نی زار را خواستار شد.
وی بیان کرد: بدون تردید در هر رشته هنری تمرین، سرمایه گذاری و آموزش بسیار حائز اهمیت است.
مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری نی زار نیز در این مراسم گفت: این موسسه از 2 سال گذشته فعالیت فرهنگی و هنری خود را در زابل آغاز کرده و تاکنون توانسته نمایشگاههای متعدد، جشن ها و همایش های مختلف برگزار کند.
مهدی کشته گر از حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل تقدیر کرد و اظهارداشت: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه سیستان برپایی جشن های مختلف در دستور کار موسسه فرهنگی و هنری نی زار قرار گرفت و تاکنون در مناسبت های مختلف این جشن ها با کیفیت مطلوب برگزار شده است.
وی بیان کرد: فضای رقابتی میان هنرمندان منطقه به عنوان یکی از اهداف موسسه فرهنگی و هنری نی زار ایجاد شده است و طی 2 سال اخیر گروههای مختلف هنری در شهرهای شمالی سیستان وبلوچستان شروع به فعالیت کرده اند.
وی از حضور جوانان فعال و پویا در عرصه هنر منطقه سیستان ابراز خوشحالی کرد و افزود: از حضور آنان در برنامه های مختلف استفاده می شود.
به گزارش ایرنا آیین فعالیت مجدد موسسه فرهنگی و هنری نی زار دوشنبه شب با حضور مدیرمسئول روزنامه زاهدان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل، رئیس دانشکده هنر دانشگاه زابل، رئیس میراث فرهنگی زابل، اساتید دانشگاه، هنرمندان و اقشار مختلف مردم در موسسه فرهنگی و هنری زابل همراه با شعر خوانی، شاهنامه خوانی و موسیقی برگزار شد.
7317**3213 خبرنگار: حامد غلامی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.