ایوب درویشی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم گرایی غیر از عوام گرایی است، مسئولان خادم مردم هستند.
وی افزود: نباید هیچگاه مسئولان خودشان را برتر و بالاتر از مردم بدانند و اگر این نگاه را داشته باشند هیچگاه موفقیتی در کار نخواهند داشت.
وی بیان کرد: اعتبارات براساس شاخص های برخورداری و بر اساس رویکرد توسعه و در جهت رفع و کاهش محرومیت هر منطقه و شهرستان اختصاص پیدا کند تا بتوان خدمات خوب و در شان مردم انجام داد.
وی افزود: در شبکه های اجتماعی توسط نیروهای منصف اجتماعی و سیاسی اقدامات و حرکات مثبتی برای آگاهی بخشی به مردم انجام شده است ولی برخی افراد منفی گرا همیشه سعی در ارائه اطلاعات نادرست به مردم و تخریب فعالیت های دولت می کنند.
وی ادامه داد: بهترین عملکرد مسئولان رضایتمندی مردم و کار و تلاش آنان در راستای کاهش درد و رنج مردم است.
فرماندار چابهار گفت: دولت بر خلاف نظر خیلی از افراد اعمال محدویت بر فضای مجازی و فیلترینگ شبکه های اجتماعی را انجام نداده و هر روز در تلاش برای افزایش سرعت اینترنت و خدمات بیشتر در این حوزه است.
درویشی تصریح کرد: حق دسترسی به اطلاعات یکی از کارهای خوب رئیس جمهوری است و همیشه تاکید دارد تا شهروندان از این حق به درستی برخوردار باشند.
وی بر ارایه خدمات اینترنت تلفن همراه و ثابت در نقاط روستایی شهرستان چابهار و نوار ساحلی و مرزی تاکید کرد وافزود: هر چه اطلاعات مردم از حوزه پیرامونی بیشتر باشد بهتر می توانند در امور مشارکت کنند و نقش موفقی در توسعه منطقه داشته باشند.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.