دراین مطلب آمده است: 9دی سال 88 در واقع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود. حضور چهل میلیونی مردم در انتخابات 88 و دهمین دوره ریاست جمهوری نعمت ارزنده الهی و سرمایه عظیم برای ملت در این دوره دهم ریاست جمهوری بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در گفت و گویی اختصاصی با روزنامه طلوع زاهدان با اشاره به حماسه 9دی ملت ایران در سال 88 و لزوم بصیرت افزایی اظهار داشت: دوره دهم جزء استثنایی ترین دوره زور آزمایی کاندیدا ها درتصاحب تصرف آرا مردم بشمار می آمد. از یک سو شعارهای انقلابی و آرمانی و همگن با منویات امام امت و رهبری انقلاب و از سوی دیگر پیشینه قوی اجرایی و دلبستگی به امام راحل هر دو عنوان برای ملت ما پر جاذبه بود لذا کم نظیر ترین حضور در صحنه های بین المللی اتنخابات در کشور عزیزمان را در آن دوره ما داشتیم.
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: حضور مردم در این روز، عظیم و تاریخی بود بطوریکه برای هیچ کس از ناظران چه دوست و چه بدخواهان نظام تعملی به جا نگذاشت.
وی تاکید کرد: بخش اعظم آرا ء مردم به فرد نبود بلکه به حمایت از نظام، انقلاب، رهبری و حمایت از خون شهدا بود بنابر این چه برنده در انتخابات و چه بازنده اگر آرای مردم را به حساب شخصی خود پس انداز و مصادره می کردند یک نادانی قلمداد می شد بلکه میبایست به حساب بیت المال و سرمایه عمومی به حساب می آوردند. که نگاه رهبری و آگاهان دلسوز نظام همین بود اما یکباره به جای تبریک و تشکر بین بازنده و برنده یک بی توجهی و غفلت پا درمیانی کرد و لایه غلیظی از تلخ کامی به وجود آورد.
آهنگ ناموزون تقلب در انتخابات و عدم امانت داری در آرای مردم از سوی کسانی که خود را وابسته به این نظام می دانستند و در راس هرم اجرایی در یک برهه اصلی تاریخ انقلاب بودند و برای تصدی این نظام مقدس نامزد هم شده بودند و از تشکل شورای نگهبان هم عبور کرده بودند به صدا در آمد.
عناصر آشوب طلب و ضد انقلاب داخل و خارج دور این صدا جمع شده و با عنوان یک فتنه وارد میدان شدند و آرام آرام رشد و توسعه پیدا کرد.
عناصر بازنده با قرار گرفتن در طول توهم و گمان و اسیر شدن به نظرات خوش خیالانه اطرافیان و طرفداران، بستر التهاب و اغتشاش را در این مملکت فراهم کردند و عناصر برنده بدون رعایت وجود به اصول شرعی و قانونی در اظهارات خویش به این التهاب دامن زدند تا آنکه ماجرا ی غم انگیز جنگ خیابانی و حمله به مغازه ها و محل کسب و کار مردم به جرم دین داری مردم به وجود آمد و حتی گستاخی به حریم عاشورا به وجود مبارک ابا عبدا.. صورت گرفت.
رهنمود های رهبری معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه در 29 خرداد 88 که جزء خطبه های تاریخی بود زیر پا گذاشته شده بود اینجا بود که مقام معظم رهبری در سخنرانی های سرنوشت ساز خودشان فرمودند بصیرت و آگاهی به عنوان دست مایه و سرمایه بی نظیر مردم قلمداد می شود. رهبری معظم انقلاب به عنوان یک فرمانده معنوی و روحانی جامعه از مردم مطالبه بصیرت کردند و مردم نیز سیل آسا ورود به صحنه بصیرت پیدا کرده و حماسه 9دی شکل گرفت.
در واقع این مردم خاکریز فتنه 88 را فتح کردند و روز بصیرت و میثاق ولایت با امت محقق شد.
آری ما باید 9دی را یوم الله بدانیم چون روز بیداری و بصیرت مردم بود، روز پایبندی و دلبستگی به نظام بود، روز یکپارچگی ملت بود، روز بصیرت و دشمن شناسی و زمان شناسی مردم بود، روز تجلی دینداری و اعتماد به نظام الهی بود ،روز خلق حماسه ماندگار شد، روز فتح خاکریز دشمن و روز میثاق امت با ولایت بود.
لذا رحمت الهی نصیب این نظام الهی شد و توطئه های دشمنان خنثی گردید و منویات شوم صاحبان پیشینه افشا شد و این شد برای ما یوم الله 9دی.
ما اگر این دستمایه بصیرت را در 9دی 88 که در واقع فتح خاکریز فتنه بود به عنوان سرمایه بی نظیر در اختیار داشته باشیم هرگز فریب نیرنگ دشمن را نخواهیم خورد و قطعا ما در همه صحنه ها موفق خواهیم بود از مردم توقع ما این است و پیام بنده به مردم شریف این است که این بصیرت که سرمایه بسیار گران بهاست هرگز در وجود ما کمرنگ نشود.
دشمنان بدانند که ملت ایران اجازه هیچ نفوذی را درون پیکره نظام نمی دهند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شعار امسال 9 دی در واقع 9 دی تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی است، اظهار داشت: ماهیت 9دی کاملا مشخص است روز پاسداری بر سر ارزش ها و روز پیوند نا گسستنی امت با امامت است.
صفدری در گفت و گو با روزنامه طلوع زاهدان اظهار داشت: 9 دی در واقع نفوذ ناپذیری ملت غیور و بصیر انقلابی ایران در برابر فتنه آمریکایی است.
وی ادامه داد: در 9دی با وجود برخی مشکلات و نابسامانی ها باز هم مردم در صحنه حضور یافتند و با آرمانهای انقلاب و رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.
مردم نشان دادند که گول فریب صداهای بیگانه و سخنان اغواگرایانه دشمنان را نمی خورند و حاضرند تا پای جان پای نظام اسلامی بایستند و از آن حراست کنند.
وی با بیان اینکه امسال بیش از 3000 برنامه، نشست و میزگرد تخصصی در نقاط مختلف استان به مناسبت گرامیداشت حماسه 9دی امسال برگزار شده و خواهد شد، افزود: با حضور گسترده مردم و تشکل های اجتماعی مراسم محوری گرامیداشت 9 دی نیز باشکوه تر از گذشته برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام و ایران اسلامی باز هم بدانند که ملت ایران سر آرمانها محکم ایستاده اند و اجازه هیچ نفوذی را درون پیکره نظام نمی دهند.
پیروی از ولایت فقیه ایران اسلامی را از آسیب های مختلف نجات داده است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 9دی بیعت مردم با رهبری وولایت فقیه بود. این جریان، جریانی است که ما باید بدانیم در کشور یک حرف، حرف نهایی است.
حسین مسگرانی در گفت و گو با روزنامه طلوع زاهدان اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که یک نظام دینی است هر گونه اعتراضی باید بصورت قانونی و از مراجع قانونی پیگیری شود.
وی افزود: اگر یک زمانی اختلافی پیش آمد حرف نهایی را ولی فقیه می زند حتی اگر ما انتقادی هم داشته باشیم، مشکلی داشته باشیم یا اعتراضی باید از مراجع قانونی پیگیری شود و اینکه باید تابع رهبری باشیم.
وی خاطر نشان کرد: پیروی از ولایت فقیه است که این مملکت را از جنگها و آسیب های مختلف نجات داده است.
وی اظهار داشت: هر جا که ما رفتیم دنبال حرفهای جداگانه و اعتراض خودمان را اولویت دادیم مملکت دچار مشکل شد و هر جا که آمدیم اولویت کشور را تبعیت و پیروی از ولایت فقیه دیدیم پیروز میدان بودیم.
وی ادامه داد: 9دی یعنی تجدید میثاق امت با ولایت، 9دی یعنی هر جا ما اختلاف نظر داشته باشیم و نظرات متفاوت، اشکالی ندارد که اعتراض داشته باشیم اما باید تابع قانون باشیم.
باید همیشه تابع رهبر ی باشیم، یعنی حرف نهایی را رهبر می گوید و خوشبختانه هم در دوره امام (ره) و هم رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه اش خیر خواهی و حسن مدیریت و کارهایی که منجر به اعتلای کشور شده است، را دیده ایم.
اگر رهبری اینچنی نبود الان با وجود داعش و گروه های افراطی نه ایران بلکه تمام کشورهای اسلامی دیگر نیز نبود .اول لطف خدا و بعد رهبری مقام معظم انقلاب بود که توانست از آسیب ها جلوگیری کند. پس 9 دی یعنی همین یعنی تابع رهبر بودن.
ملت ایران در 9دی وفاداریشان به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند
مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب مبنا و پایه هایش بر اساس مردم، حضور مردم، خواست مردم بوده و دوام و سرانجام آن هم آنگونه که ما انتظار داریم که متصل به قیام حضرت مهدی (عج) بشود نیز توسط خود مردم انجام خواهد شد.
محمود دولت کردستانی در گفت و گو با روزنامه طلوع زاهدان با بیان اینکه حفظ و حراست انقلاب هم به دست مردم است ، خاطر نشان کرد: در حادثه 9دی بعد از آن جریان فتنه 9دی که عده ای خودی و عده ای غیر خودی از بیرون این جریان را هدایت کردند و راه انداختند، حضور مردم نشان داد که همیشه هوشیار و با بصیرت هستند. وی ادامه داد: این بصیرت مردم باعث شد که یک انقلابی عظیم و یک حرکتی جدی و یک جریان کارسازی به نام 9 دی که روز بصیرت است شکل بگیرد.
وی بیان کرد: مردم به فضل خداوند همپای انقلاب هستند چرا که مردم برای بدست آوردن استقلال و آزادی، جمهوری اسلامی خون دادند، جان دادند. مردم از تمام هستی خودشان گذشتند تا این انقلاب به ثمر نشیند. مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردم ما هرگز این انقلاب را تنها نخواهند گذاشت ،هرگز این انقلاب و خون های ریخته شده را نخواهند فروخت و بلکه هر روز این انقلاب و نظام توانمند تر ،باشکوهتر و با اقتدار تر مسیر خودش را ادامه خواهد داد. در واقع 9 دی پیامی بود برای واکنش جدی به طراحان بازیگران خارجی در فتنه 88. در واقع نشاندن افرادی که فکرهایی در سر داشتند عده ای در آن زمان به هر صورت آمده بودند تا نظام را متزلزل و در واقع نظام را دچار چالش کنند که خوشبختانه بصیرت مردم را دیدند.
مردم نسبت به آقا ابا عبدالله الحسین (ع)، نسبت به ارزشها،نسبت به حادثه عاشورا و اصل انقلابشان حساسیت جدی دارند و دشمنان ما چه در داخل و چه در خارج باید این موضوع را درک کنند
به هر حال بعد از نزدیک به چهل سال از پیروزی انقلاب دشمنان این را باید درک کرده باشند که این مردم به چه چیزهایی حساسند و روی چه چیزهایی حاضرند سر و جان خودشان را بدهند که یکی از اینها در واقع همین روز عاشوراست که دشمنان در این روز نظام را به چالش کشیدند و به قیام عاشورا، نسبت به امام حسین (ع) هم اهانت کردند. طبیعتا آنجایی که اسم امام حسین(ع)است،آنجایی که اسم ارزشهاست همه این ملت آماده اند که مثل قیام 15خرداد تا دفاع مقدس یا جریان هایی اینچنینی سر و جان خودشان را بدهند ..اگر دشمنان ما و اگر افرادی که هنوز به این درک نرسیدند بنشینند و مطالعه کنند خواهند دید که این انقلاب دیگر به دست نا اهلان نخواهد افتاد. مردم با ولایت مداری و پیروی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب در این جبهه پایدار هستند و مقاومت خواهند کرد و آینده از آن صابرین انقلابی و با بصیرت است به امید خدا.
8006**6081دریافت کننده: نرگس تیموری**انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.