سید هومن حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دولت های نهم و دهم اینترنت و فضای مجازی را به عنوان یک تهدید دید و آن را فیلتر کرد اما دولت تدبیر و امید با تغییر روند قبلی این چالش را تبدیل به فرصت برای کشور کرد.
وی افزود: این طبیعی است که عده ای از شبکه های مجازی استفاده نادرست کنند که در این زمینه نیاز به فرهنگ سازی است.
وی افزود: بعد از زلزله کرمانشاه از طریق همین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سیل کمک های مردمی برای زلزله زدگان ارسال شد و این فضا کمک بسیار زیادی به عادی شدن وضعیت مناطق زلزله زده کرد.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چابهار گفت: هر دستگاهی که از بیت المال بودجه ای دریافت می کند باید در قبال آن به ملت و دستگاه های نظارتی کشور پاسخگو باشد.
حسینی اظهار داشت: هیچ دستگاهی به هیچ بهانه ای نمی تواند در قبال بودجه دریافتی از بیت المال به مردم و دستگاههای نظارتی پاسخگو نباشد.
وی ادامه داد: بر اساس دستور رئیس جمهوری تمام دستگاهها باید در مورد نحوه هزینه کرد بودجه های خود به مردم و دستگاههای نظارتی گزارش دهند.
وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای دین مبین اسلام پایه گذاری شده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «همه مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند» باید مسئولان و مدیران دولتی به مردم به عنوان ولی نعمتان خود خدمات رسانی کرده و پاسخگو باشند.
وی گفت: مسئولان در خدمت رسانی و یاری رساندن به مظلومان و محرومان می توانند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چابهار ادامه داد: اگر مسئولان برای رسیدن به منافع شخصی و نادیده گرفتن مصلحت مردم و نظام گام بردارند قطعا فعالیت آنها محکوم به شکست است.
حسینی با بیان اینکه نباید افراد غیر متخصص در امور برخی دستگاههای تخصصی دخالت کنند افزود: دخالت و اظهار نظر افرادی که تخصص و تجربه کافی را ندارند صرفا ضربه ای مهلک بر پیکره این دستگاهها وارد می سازد.
وی بیان کرد: اگر این وزارتخانه ها براساس چشم انداز کشور و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به صورت مستقل اداره شوند قطعا به پیشرفت دلخواه می رسیم.
3043**3213**6081 خبرنگار: رستم کریمی **انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.