عیدمحمد قلندرزهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دولت برای حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف دغدغه فراوانی دارد که برای حل این مشکلات مردم باید همراه و همگام با دولتمردان باشند.
وی بیان کرد: دولت در میدان عمل و در عرصه رسانه و فضای مجازی توانسته موفق عمل کند و حمایت از دولت در مباحث مختلف می تواند از معضلات و آسیب های اجتماعی کم کند.
وی تصریح کرد: فضای مجازی فرصتی ارزشمند برای تحقق آرمان های والای اسلامی، انقلابی و معرفی ظرفیت های جامعه و منطقه است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش از تلاش های دولت برای استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی قدردانی کرد و گفت: دشمنان از اینترنت و ماهواره و شبکه های اجتماعی برای ضربه زدن به اسلام و کشور برنامه ریزی کرده اند اما ما می توانیم با استفاده از کاربردهای آن به نفع خود بهره برداری کنیم.

** دولت با حمایت از شبکه های اجتماعی مطابق خواسته مردم برنامه ریزی کرده است
کارشناس حقوق و استاد سابق دانشگاه پیام نور خاش نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تخریب دولت در شرایط کنونی زیان بار است و باید زمینه ای در فضاهای عمومی جامعه، رسانه ای و مجازی برای بازگو کردن خدمات دولتمردان فراهم شود.
الیاس شهنوازی تصریح کرد: خدمات دولت در مباحث مختلف تحسین برانگیز است در برخی موارد کاستی هایی وجود دارد اما نمی توان گفت که دولت کار نمی کند.
وی تاکید کرد: دولت در حد توان خود به مردم خدمت می کند و مشکلات نیز در مباحث مختلف وجود دارد ولی باید کمک کنیم تا دولت در عرصه های مختلف بتواند به موفقیت برسد زیرا موفقیت دولت کمک و خدمت به مردم است.
کارشناس حقوق و استاد سابق دانشگاه پیام نور خاش گفت: دولت با حمایت از شبکه های اجتماعی توانسته مطابق خواسته های مردم برنامه ریزی کند و باید بتوانیم از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در راستای معرفی توانمندی های منطقه بهره ببریم.

**دولت برای حفظ حقوق شهروندی برنامه های خوبی تدوین کرده است
کارشناس حوزه قضایی و رئیس سابق شورای اسلامی شهرستان خاش نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دولت در راستای حفظ حقوق شهروندی برنامه های خوبی را تدوین کرده که امیدواریم در مسیر ارائه خدمت و تحقق اهداف پیش بینی شده در منشور بتواند نیازهای اقشار مختلف جامعه را برآورده سازد.
میرمراد مارندگانی از حمایت های دولت تدبیر و امید در استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و رسانه تقدیر کرد و گفت: فضای مجازی بهترین ظرفیت برای شناسایی توانمندی های مناطق مختلف کشور برای جذب سرمایه گذار و گردشگر است.
وی اظهار داشت: متاسفانه عده ای از ظرفیت فضای مجازی سوء استفاده کرده و عملکردی بسیار تخریبی علیه دولت شکل داده اند.

7310**3213**6081 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی **انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.