معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: براساس توصیه موکد رهبر انقلاب و رئیس‌جمهوری به دستگاه‌های متولی، پرداختن به حل مشکلات حاشیه شهرهای کشور ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد علی افشانی امروز در سفر به زاهدان و در بازدید از سکونتگاه‌های غیررسمی این شهر، هدف از بازدید و سفر به زاهدان را آشنایی با وضعیت عمومی و مسائل مربوط به حاشیه شهر زاهدان عنوان کرد و افزود : با توجه به آسیب های فراوان گریبان‌گیر ساکنان مناطق حاشیه نشین استان، مقامات استان با اولویت کاری طرح ساماندهی رسیدگی به حاشیه نشینی را تهیه کنند. 

 معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور اظهار داشت: سهم و نقش هریک از دستگاه های متولی از جمله دولت ، شهرداری و مردم در راستای بهبود این وضعیت مشخص گردد.

 رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور قول مساعد داد مشکلات شهرداری ، اصلاح شبکه معابر و آب و  فاضلاب حاشیه شهر زاهدان را در مرکز پیگیری خواهد کرد.

 وی تصریح کرد: باید با نگاه ویژه سهمیه ویژه وسیله نقلیه  عمومی درون شهری به استان اختصاص داده شود.

 افشانی ادامه داد: مسئول مستقیم حاشیه و بافت‌های فرسوده شهر، وزارت راه و شهرسازی است و وزارت کشور و مسئولان استانی نیز با تمام توان در راستای ساماندهی حاشیه شهرها و جلوگیری از گسترش حاشیه‌نشینی تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.