به گزارش ایرنا معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در آیین افتتاح این طرح ها در سرسرای هلال احمر زاهدان گفت: این طرح ها شامل افتتاح باقیمانده قطعه یک باند دوم بزرگراه زاهدان - بم با اعتبار 120 میلیارد ریال، بخشی از قطعه 6 باند دوم بزرگراه زابل - زاهدان با اعتبار 220 میلیارد ریال، بزرگراه ایرانشهر - خاش و ایرانشهر - بمپور به طول 31 کیلومتر و اعتبار هزار و 130 میلیارد ریال و افتتاح کنارگذر شمالی مسیر ایرانشهر - خاش به طول 24 کیلومتر با اعتبار 200 میلیارد ریال است.
خیرالله خادمی افزود: همچنین سه پل بندینی، رایچ و زرآباد با اعتبار 930 میلیارد ریال و راه روستایی به طول 200 کیلومتر با اعتبار 700 میلیارد ریال دیگر طرح های افتتاح شده امروز سیستان و بلوچستان را تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه در نخستین سفر استانی خود در دولت دوازدهم امروز /شنبه/ وارد منطقه سیستان در شمال سیستان و بلوچستان شدند.
رئیس جمهوری در سفر 2 روزه خود برای شرکت در نشست ها و افتتاح پروژه های مختلف علاوه بر زاهدان، فردا به چابهار می رود.
در این سفر وزرای مختلف از جمله نیرو، کشور، جهاد کشاورزی و ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان میراث فرهنگی، رئیس سازمان بهزیستی و معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده دکتر روحانی را همراهی می کنند.
7316**7311** 3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.