محمد حسین زهی زمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح آموزش تفکیک پسماند از مبدا و جداسازی پسماندهای خشک با هدف ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان به صورت جدی در مدارس سطح شهر زاهدان در حال اجراست.
وی افزود: با توجه به اینکه مدارس از جمله مهمترین اماکن برای ارائه آموزش های اجتماعی و خانوادگی بحساب می آیند لذا اجرای این طرح در سطح مدارس به طور قطع با نتایج مثبتی همراه خواهد بود.
وی تصریح کرد: اجرای طرح آموزش تفکیک زباله از مبداء در مدارس زاهدان از آبان ماه امسال آغاز شده است و تاکنون هزار و 800 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش های لازم در این خصوص را فرا گرفتند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: اهدای لوح های فشرده آموزشی، بروشور، پوستر و سطل زباله (کارتن پلاست) و لوازم التحریر با هدف تشویق دانش آموزان در موضوع تفکیک زباله ها از جمله برنامه های اجرا شده آموزشی در سطح مدارس است.
وی اظهار داشت: بزودی مدارس در سطح منطقه یک شهرداری زاهدان نیز تحت پوشش آموزش های طرح تفکیک پسماند از مبدا قرار خواهند گرفت و امیدواریم شاهد همکاری و مشارکت حداکثری مردم در این زمینه باشیم.
به گزارش ایرنا شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با سه بخش مرکزی، نصرت آباد و کورین در جنوب شرق کشور و در فاصله 1600 کیلومتری تهران واقع شده است و به عنوان «کلانشهر» شناخته می شود.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.