به گزارش ایرنا کارگردان مستند پیرپرچمدار در آیین رونمایی از این مستند در سرسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زهک با تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: مستند پیرپرچمدار از جمله اتفاقات خوبی بود که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زابل از سال 94 آغاز شد و تا اواسط 96 پایان یافت.
محمود فرخزاد افزود: این مستند به زندگی غلامعلی خدری پدر شهیدان خدری و حضور موثرش در صحنه های هشت سال دفاع مقدس و پس از آن پرداخته است.
نویسنده فیلمنامه و گوینده متن مستند پیر پرچمدار اظهارداشت: در این مستند رضا دادور بعنوان تصویربردار و تدوین، وحید تالانه، حجت میرمقدم و سبحان بیگی صدابردار، مصطفی حیدری فرد عکاس، افزون روغن کار و زهرا بهمنی منشی و طراح صحنه، رشید رحمتی، مهدیه بازی و نرگس صابر ملاشاهی بعنوان هماهنگی و به نویسندگی عباس باقری نقش آفرینی کردند.
وی تاکید کرد: مستند پیرپرچمدار با تهیه کنندگی دانشگاه علوم پزشکی زابل و بسیج جامعه پزشکی این شهرستان تولید شده است.
فرخزاد گفت: عوامل این مستند صبر، تلاش و خستگی ناپذیری شهید غلامعلی خدری در زمان ساخت مستند را الگو و تجربه خوبی برای خودشان می دانند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان زهک نیز گفت: این مستند در جهت ارج نهادن و زنده نگه داشتن مرحوم شهید غلامعلی خدری پدر شهیدان خدری تولید شده است.
مجتبی رفیق دوست ادامه داد: امنیت امروز جامعه مرهون جانفشانی شهدا و ایستادگی خانواده محترم شهداست و هر چه در راه حفظ آرمانهای شهدا تلاش شود بازهم کم است.
در پایان از عوامل مستند پیرپرچمدار توسط مسئولان تجلیل شد.
به گزارش ایرنا مرحوم شهید حاج غلامعلی خدری جانباز جنگ تحمیلی و پدر شهیدان عیسی و ابراهیم خدری از شهدای لشکر 41 ثارالله پس از سالها هجران و تحمل درد و رنج ناشی از جراحات و ترکشهای دشمن بعثی در اسفندسال گذشته دارفانی را وداع کرد و پس از تشییع جنازه باشکوه با شرکت اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.
7317**6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.