علیرضا نخعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این دانش آموز امروز در تهران مورد تجلیل وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری و رئیس پژوهشگاه مطالعات کشور قرار گرفت.
وی افزود: این دانش آموز سیستان و بلوچستان عضو پژوهش سرای دانش آموزی پویندگان زاهدان است.
وی ادامه داد: نورا با دارا بودن 2 طرح‌ ماده اطفا حریق و ساخت درب ایمن هوشمند در مقابل زلزله توانست عنوان پژوهنده برتر کشوری را از آن خود کند و این موفقیت را برای استان به ارمغان آورد.
به گزارش ایرنا آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره پژوهش، فناوری دانش آموزی امروز در مدرسه دخترانه آرمینه مصلی نژاد تهران برگزار شد.
در این آئین از هفت دانش آموز دوره ابتدایی، هفت دانش آموز دوره متوسطه اول و هفت دانش آموز دوره متوسطه دوم با حضور وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش تجلیل شدند.
هفته پژوهش سال 96 از امروز، 21 آذر با شعار «پژوهش تقاضا محور، تجاری سازی فناوری و زیربنای اقتصادی» آغاز شد و تا 27 آذرماه ادامه خواهد داشت.
روزهای این هفته با عنوان پژوهش فناوری و مدرسه، پژوهش فناوری و دانشگاه کارآفرین، پژوهش فناوری و صنعت، پژوهش فناوری اقدام و عمل، پژوهش فناوری و حامیان پژوهش، ایده برتر سرمایه ملی، پژوهش فناوری و حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است.
7316**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.