حمیدرضا بزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت هفت صبح امروز به مرکز پیام فوریت های پزشکی زابل اطلاع داده شد که بلافاصله 2 تیم امدادی از پایگاه های اورژانس جاده ای هیرمند و پایگاه اورژانس جاده ای شندل به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: نخستین تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده ای هیرمند در مدت زمان کمتر از چهار دقیقه بر بالین مصدومان حاضر و اقدامات درمانی اولیه را آغاز کرد.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: پنج مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تیم های حاضر برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت امیرالمومنین علی (ع) زابل منتقل شدند.
به گزارش ایرنا هیرمند به عنوان یکی از شهرستان های پنجگانه سیستان( زابل، هیرمند، هامون، نیمروز و زهک) در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.
سیستان و بلوچستان با افزون بر 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت و 19 شهرستان و 187 هزار و 502کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود.
این استان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.