کورش بالادست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جایگاه اختصاصی هامون (شه بخش)، یکی از جایگاه های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان به منظور کمک به زلزله زدگان اخیر کرمانشاه اقدام به عرضه سوخت رایگان به خودروهای امدادی و کامیون های حمل کمک های مردمی برای این مناطق کرده است.
وی افزود: این جایگاه آمادگی کرد در صورت مراجعه وسائط نقلیه حامل محموله های امدادی و کمک رسان به مناطق زلزله زده غرب کشور، بنزین و نفتگاز رایگان به آنها عرضه کند.
وی گفت: همچنین جایگاه داران و فروشندگی های عرضه سوخت ناحیه سراوان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با هماهنگی رئیس ناحیه محموله 6 تنی خرما را به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کردند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان اظهار داشت: علاوه بر این اقدامات، کارکنان این مجموعه بیش از 100 میلیون ریال کمک نقدی به زلزله زدگان غرب کشور اهدا کردند.
به گزارش ایرنا منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه، سه انبار تدارکاتی و 2 مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت در مرکز، شمال و بخش هایی از جنوب سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه تاکنون 484 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.