مجید ارجونی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با نظارت های مستمر کارکنان پلیس راه آهن جنوب شرق با امکانات و تجهیزات الکترونیکی در زمینه جابه جایی مسافر و حمل خودرو با قطار، امنیت خطوط ریلی برقرار شده است.
وی خاطرنشان کرد: امسال در مجموع 57 کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس راه آهن جنوب شرق کشف و ضبط شده است.
وی افزود: با هدف افزایش نظارت در یک ماه آینده طرح تفکیک قسمت اداری راه آهن جنوب شرق از قسمت ایستگاه مسافری اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط 800 مسافر در مسیرهای راه آهن جنوب شرق به صورت رفت و برگشت تردد می کنند، بیان کرد: برای افزایش سطح رفاه حال همشهریان طرح توسعه ایستگاه مسافری زاهدان از 150 نفر به 500 نفر در حال اجراست.
مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور ادامه داد: در آینده نزدیک شاهد افتتاح سکو و سردرب جدید این اداره کل خواهیم بود.
ارجونی گفت: پروژه هایی نظیر تکمیل پارکینگ قسمت اداری، انبار رو باز، محوطه سازی برای نصب ماکت لکوموتیو، پارک کودکان و پارکینگ مختص تاکسی راه آهن در دستور کار قرار دارد.
رئیس پلیس راه آهن جنوب شرق کشور نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه یک روز در میان 10 خودرو به وسیله ناوگان حمل و نقل ریلی به تهران اعزام می شود، کارکنان این مجموعه با هدف افزایش امنیت خطوط ریلی و پیشگیری از هرگونه سوء استفاده مجرمان و قاچاقچیان مواد مخدر از زیرساخت های راه آهن جمهوری اسلامی ایران، اقدام به بازرسی از خودروهای مشکوک می کنند.
سرهنگ عباس رسولی نیا اضافه کرد: ماموران امروز از یک دستگاه پژو 405 که به طرز ماهرانه ای 42 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در چهار حلقه لاستیک زیر این خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.
وی تصریح کرد: مالک این خودرو دستگیر و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهم تحویل مراجع قضایی شد.
3042**3213 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.