سرهنگ سعید بالش زر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در ایست و بازرسی مستقر در محور اصفهان به یاسوج حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و خودرو موردنظر را جهت بررسی متوقف کردند.
وی افزود: این عوامل با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی خود در بررسی از این خودرو موفق به کشف مقدار 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شده که به طرز ماهرانه در این خودرو جاسازی‌شده بود.
سرهنگ بالش زر از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با خریدوفروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف، قانون‌گریز و قانون شکن با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محله‌ها اقدام شود.
کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.
بر اساس آمار نیروی انتظامی، چهار هزار و 416 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال 95 در استان کشف شد.
محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به مسیر ترانزیت و حمل مواد مخدر به استان‌های مرکزی و غرب کشور و تهران تبدیل شده است و رقم بالای کشف سالانه مواد مخدر حکایت از مبارزه گسترده فرمانده انتظامی با سوداگران مرگ دارد.
کهگیلویه و بویراحمد با یک درصد مساحت و یک درصد جمعیت ایران در جنوب غرب کشور قرار گرفته است.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.