به گزارش ایرنا آیین تجلیل از خادمان عرصه کتاب و کتابخوانی سیستان و بلوچستان امروز/چهارشنبه/ با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، جمعی از مسئولان استانی و اصحاب قلم و رسانه سیستان و بلوچستان در تالار اشراق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
همچنین در این مراسم از حمیده ذوالفقاری خبرنگار روزنامه سیستان و بلوچستان در کسب عنوان نخست خبر هفته کتاب و کتابخوانی سیستان و بلوچستان تجلیل شد.
خواهر مرحوم سیاوش پرواز محقق نویسنده و قاضی با اهدا 80 هزار جلد کتاب به مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان و خانواده مرحوم حجت الاسلام حیدری در بخش اهدا کتاب به مرکز اسناد به عنوان خیران کتاب و غلامعلی رییس الذاکری به عنوان ناشر مولف فعال تجلیل شد.
مریم خلیلی جهانتیغ به عنوان نویسنده فعال و مدیر انتشارات نسیم حجاز و مدیر انتشارات فاروق اعظم به عنوان انتشارات فعال، علیرضا بابایی مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی، قاسم سیاسر رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان به عنوان مدیران فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی جزو تجلیل شدگان برتر این مراسم بودند.
نسرین ایراندوست مدیر کتابفروشی حافظ، محمد ریگی کوته ندیر کتابفروشی جنگل، چاپخانه فعال در حوزه چاپ کتاب و حمید صفایی مدیر چاپخانه فرهنگ به عنوان کتابفروشی های فعال، احمد براهویی نژاد به عنوان شهروند فعال در حوزه کتاب، زهرا اربابی کتابدار مسجد امام خمینی و حلیمه ستوده کتابدار مسجد رضوان به عنوان کتابدار نمونه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از دیگر فعالان حوزه کتاب استان معرفی شدند.
همچنین رخساره شهرکی و گلی باقری نیا به عنوان فعال حوزه کتاب و حلیمه شیخ به عنوان کتابداران نمونه مرکز اسناد و کتابخانه ملی سیستان و بلوچستان تجلیل شدند.
به گزارش ایرنا هفته کتاب و کتابخوانی از 20 تا 26 آبانماه در حال برگزاری است.
3213** 6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدرسرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.