به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ احمد طاهری روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: اعضای یک باند بزرگ مواد مخدر که با استفاده از خودروهای کوهستانی از مناطق صفر مرزی مواد مخدر را به شهرستان مهرستان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان منتقل و پس از دپو به عمق کشور حمل می کردند، توسط تیم های اطلاعاتی پلیس شناسایی و تحرکات آنان تحت نظر قرار گرفت.
وی افزود: پس از کنترل نامحسوس اعضای این باند در چند هفته، قاچاقچیان در حالی که با 2 دستگاه خودرو تویوتا در حال جابه جایی مواد مخدر بودند توسط تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شناسایی و به محض ورود به کمین ماموران به صورت مسلحانه با آنان درگیر شدند.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان مسلح با تغییر مسیر ناگهانی قصد فرار از منطقه به همراه محموله مواد مخدر را داشتند، تصریح کرد: پس از حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه و هدف قرار گرفتن خودروی حامل مواد مخدر، سوداگران مرگ که توان مقابله با تیم های عملیاتی پلیس را نداشتند با بر جای گذاشتن خودرو و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان مسلح 2 قبضه اسلحه کلاش با مهمات مربوطه و یک تن و 260 کیلو گرم تریاک را کشف کردند.
سرهنگ طاهری گفت: همچنین یک باند توزیع کننده دیگر موادمخدر که با استفاده از خودرو های تیزرو اقدام به جا به جایی مواد مخدر می کردند در سیستان و بلوچستان شناسایی شد.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و خاش در این عملیات با پشتیبانی فنی پلیس مواد مخدر استان موفق به توقیف 2 دستگاه خودرو این باند به همراه کشف یک تن و 93 کیلو تریاک و دستگیری چهار قاچاقچی شدند.
وی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا ماموران انتظامی در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع داشته باشند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.