سرهنگ یدالله ستوده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حادثه نخست ساعت 19 در حدود پنج کیلومتری مسیر ایرانشهر - بمپور رخ داد.
وی بی احتیاطی راننده موتورسیکلت به علت توجه نداشتن به جلو و نیز بی احتیاطی عابر پیاده به دلیل استفاده نکردن از پل هوایی و زیر گذر را علت وقوع این حادثه ذکر کرد.
وی با اشاره به حادثه رانندگی دیگری گفت: برخورد یک دستگاه سواری پژو سوخت کش با یک دستگاه تراکتور کشاورزی در مسیر دلگان - جلگه چاه هاشم یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
وی ادامه داد: این حادثه ساعت 19 دیشب حدود ۱۱۵ کیلومتری مسیر دلگان به جلگه چاه هاشم رخ داد.
وی علت این تصادف را بی احتیاطی راننده سواری پژو سوخت کش به علت توجه نداشتن به جلو و نیز بی مبالاتی راننده تراکتور در به حرکت در آوردن وسیله نقلیه دارای عیب و نقص فنی مستمر و فقدان چراغ های عقب ذکر کرد.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ضروری است رانندگان ضمن توجه کامل به جلو و حرکت با سرعت مطمئنه به ویژه در هنگام شب و در جاده های روستایی که احتمال حرکت تراکتور و وسایل نقلیه کشاورزی و احشام وجود دارد از سرعت غیر مجاز پرهیز کنند.
سرهنگ ستوده اظهار داشت: بدیهی است با توجه به ممنوعیت تردد ناوگان دارای نقص فنی سیستم روشنایی در صورت وقوع تصادف سهم آنان در علت تامه محفوظ و باید نسبت به خسارات و تلفات به وجود آمده پاسخگو باشند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.