جمعی از فرمانداران شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان با ارسال یادداشتی خواستار ابقای علی اوسط هاشمی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن یادداشت فرمانداران شهرهای سیستان و بلوچستان در حمایت از علی‌اوسط هاشمی بدین شرح است: 

*جمشید رخشانی (فرماندار زهک):

آقای علی‌اوسط هاشمی صلابت اقتدار که شرط اول برای هر استاندار است را در خود دارد و از استانداران ممتاز و منحصر بفرد در کشور است. می‌توان به جرات بیان کرد در شرایط خشکسالی مالی کشور توانست طرح‌های بزرگ و ملی را به جلو ببرد. اگر اوسط هاشمی به‌ زعم بعضی دوستان کاری نکرد اما حداقل امنیت با ثبات را همراه سایر اعضای محترم تامین استان به ارمغان گذاشت اگرچه با اطمینان می‌گویم کارهای بزرگی انجام داد که آیندگان به نیکی از ایشان یاد خواهند کرد.

*محمد حسن دهمرده (فرماندار نیمروز):

استاندار محترم طی چهار سال گذشته برنامه‌هایی را شروع کردند که ابقای ایشان در این سمت تاثیر زیادی در توسعه اقتصادی و اجتماعی و ثبات امنیت و سرمایه‌گذاری در استان خواهد داشت

*هوشنگ ناظری(فرماندار زابل):

توسعه و حرکت به‌سوی ارتقاء شاخص‌های آن همواره مسیری مشخص و لاتغیر  داشته و دارد . "تولید" و "اشتغال" با هدف "فقرزدایی" و "تحقق عدالت اجتماعی" از ارکان اصلی این فرآیند حیاتی است. فرآیندی که بدون توجه به "مردم" و تکریم آنان و  اتکاء به مشارکت و قدرت لایزال این نمادالهی و بهره بردن از سرمایه های مادی و معنوی آنان میسور نبوده و نخواهد بود.

مسیری که سال‌ها، مخلص آن در کلام مقام معظم رهبری و تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی" هویت یافته بود ولی در چند سال اخیر، دولتمردان دارای تفکر توسعه ای و با قدرت دراکه لازم ، علیرغم محدودیت‌های مالی و... حرکت در این مسیر را جزء لاینفک سیاست‌های راهبردی خود قرار دادند و اوسط هاشمی از زمره این مدیران توسعه‌ای بود و از این‌روست که منحنی تکریم انسان‌ها که در کنه و ذات انقلاب‌اسلامی قرار داشته و دارد،  ارتقاء یافت و در سایه این بهاء دادن و بهاء یافتن، گروه‌های مردمی و ثمن‌ها و تشکل‌ها و سایر نهادهای مدنی افزایش و قوام گرفته و حرکت با تکیه برخرد جمعی سرعت یافت و در بخش جذب سرمایه‌گذاری،  این استان که در ناحیه قرمز دنیا قرار گرفته بود به رتبه سوم کشور ارتقاء پیدا نمود.

ناحیه‌ای که براساس نظر مقام معظم رهبری دروازه توسعه شرق کشور محسوب می‌شود  نقاط شمالی و مرکزی و جنوبی آن در یک تعامل جدا ناپذیر و لایتجزی بطور نسبی در یک مسیر توسعه متوازن قرار گرفته و جایگاه محلی استان با نگاه ژئوپلتیکی و ژئواکونومیکی به سطح ملی آنگونه که مد نظر مقامات عالیرتبه نظام اسلامی بود ارتقاء یافت که این حرکت برای دست یابی و مطرح شدن در سطح بین المللی با تعامل با کشورهای هدف و تشکیل میزهای مختلف ادامه دارد.

اگرچه این فرآیند توسعه‌ای می‌توانست با استفاده بیشتر ایشان از انسان‌های کار بلد و دلسوز و نیز همکاری و همدلی شخصیت‌های موثر محلی و ملی با ایشان  تسریع یابد ولیکن ضرورت استمرار و تداوم تمامی اقدامات انجام شده بدون مطلق اندیشی محض و با َپذیرش اصل نسبی بودن اقدامات قطعا اجتناب ناپذیر بوده و تا تحقق اهداف چشم انداز لاجرم باید از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی ادامه یابد.

*رشید پارسایی(فرماندار مهرستان):

با شروع دولت‌یازدهم با سکانداری رئیس جمهور محترم اعتدالگرا  برای تحقق اصل اعتدال و توجه به مناطق کمتر توسعه و انتخاب نماینده‌عالی دولت از جنس مردم و با هدف توسعه استان سیستان و بلوچستان گامی بلند در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، لذا ضمن قدردانی از خدمات شایسته جناب مهندس هاشمی استاندار فرهیخته و توسعه‌گرای استان که انصافاً اقدامات بزرگی در ایجاد زیرساخت‌های استان که مورد غفلت قرار گرفته بود صورت گرفت، ابقاء ایشان را در این استان از ریاست محترم جمهوری و وزیر محترم کشور خواستار یم .

*علی اکبر چاکرزهی(فرماندار خاش)

آقای مهندس هاشمی استاندار فرهیخته به‌دلیل برخورداری از اقتدار شخصی و اجرایی که هم دارای قدرت چانه‌زنی در سطح ملی که این باعث به حرکت در آمدن موتور توسعه و پیشرفت استان ... و هم دارای روحیه مردم‌گرایی که احترام ویژه به مردمان استان دارند که این سبب آرامش  سیستان و بلوچستان در 4 سال گذشته بوده صبر و صداقت ایشان باعث دوستی عمیق بین مردم و استاندار مردمی شده است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.