مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار سه شنبه شب در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چابهار ظرفیت های زیادی برای گردشگری دارد و جاذبه های توریستی آن برای مسافران داخلی و خارجی زیبا و دیدنی است.
عبدالرحیم کردی افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار در سالهای اخیر تلاش های زیادی برای آماده سازی زیرساخت های گردشگری انجام داده است.
وی ادامه داد: به منظور جذب گردشگر، پنج هتل و رستوران در چابهار در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه دولت ها در هیچ کجای دنیا نمی توانند به گردشگران خدمات خوبی ارائه کنند و فقط حامی سرمایه گذاران هستند، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی برای توسعه گردشگری باید فعال شود تا هم خدمات مناسبی به گردشگران ارائه دهند و هم سودآوری خوبی برای آنان داشته باشد.
وی از راه اندازی ایرلاین جدید در فرودگاه کنارک تا 2 ماه آینده توسط سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد و افزود: کاهش هزینه های سفر هوایی یکی از خواسته های مهم گردشگران است.
مدیرگردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار نیز با تشریح بخشی از خدمات و فعالیت های این منطقه برای توسعه گردشگری به خبرنگار ایرنا گفت: سواحل زیبای ماسه ای، صخره ای و شنی، کوههای مریخی، آثار تاریخی، باستانی و صنایع دستی از جمله جاذبه های گردشگری این شهرستان است.
طاهره شهرکی افزود: همکاری و تعامل بین بخشی می تواند بسیاری از مشکلات حوزه گردشگری را مرتفع کند.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
3043**3213 خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.