به گزارش ایرنا علی اوسط هاشمی روز سه شنبه در گردهمایی بانوان منتخب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مشارکت باید در هر زمینه ای قوی باشد و چنانچه مدیران، اعضای شوراها و نمایندگان مجلس ارتباط فعالی با بدنه جامعه نداشته باشند، به طور قطع در انجام رسالت خود موفق نخواهند بود.
وی تغییر نگاه در داخل و خارج از استان به سیستان و بلوچستان را مهمترین اتفاق برای مردم این دیار برشمرد و گفت: حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای فعالیت اقتصادی در استان، حاصل این تغییر نگاه است.
وی افزود: توسعه با نقش آفرینی زنان و مردان در کنار هم محقق می شود و هیچ کشوری توسعه نمی یابد مگر اینکه از ظرفیت مردان و زنان به صورت مشترک بهره گیرد.
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هدفگذاری برای نقش آفرینی زنان نباید فقط محدود به امروز شود بلکه نیاز داریم تا برنامه ریزی لازم برای راه یابی زنان توانمند استان در مجلس شورای اسلامی صورت گیرد.
هاشمی افزود: مشارکت گسترده بانوان در انتخابات شوراها شهر و روستا در سیستان و بلوچستان یکی از بزرگترین افتخارات است که حتی رسانه های خارجی نتوانستند از انتشار آن اجتناب کنند که باید از این ظرفیت برای فراهم کردن مسیر حضور بیشتر زنان استفاده کرد.
وی با اشاره به توجه ویژه دولت به سیستان و بلوچستان گفت: در چند روز گذشته شاهد بزرگترین سرمایه گذاری خارجی برای ساخت نیروگاه بادی در میل نادر سیستان بودیم.
به گزارش ایرنا برخی از زنان مدیر و اعضای شوراهای سیستان و بلوچستان به نمایندگی از دیگر بانوان فعال در عرصه اجتماعی و سیاسی استان در این گردهمایی به بیان مشکلات و ظرفیت های این قشر پرداختند.
همچنین علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به دلیل اعتماد به بانوان و سپردن بسیاری از پست های این مجموعه به این قشر در پایان نشست مورد تجلیل قرار گرفت.
3042**6081 حبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.