به گزارش ایرنا سردار حسین رحیمی روز شنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی در سیستان و بلوچستان با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته، اشراف اطلاعاتی خوبی بر روی قاچاقچیان، اشرار و گروهک های معاند ایجاد کردند.
وی افزود: پس از انجام مدت ها کار اطلاعاتی و با نفوذ نیروهای اطلاعاتی در گروهک جیش الظلم، ماموران انتظامی موفق شدند یکی از محل های دپو سلاح ها و مهمات این گروهک را در ارتفاع هزار و 800 متری کوه سفید سراوان در شرق سیستان و بلوچستان شناسایی کنند.
وی ادامه داد: عملیات اطلاعاتی نیروهای انتظامی به صورت ویژه در منطقه شکل گرفت تا در نتیجه روز گذشته یک محموله قابل قبول از مهماتی که این گروهک علیه مردم در منطقه استفاده می کردند، کشف شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این محموله بخش قابل توجه ای از سلاح و مهمات گروهک تروریستی جیش الظلم را تشکیل می دهد.
سردار رحیمی افزود: این محموله شامل 35 قبضه سلاح جنگی کلاش، یک قبضه توپ ضدهوایی 14،5 میلی متر با دهها فشنگ و برد مفید هفت کیلومتر و برد موثر حدود 13 کیلومتر، 9 قبضه راکت انداز اس پی جی و مقادیر قابل توجه ای مهمات بوده است.
وی تاکید کرد: امروز اشراف اطلاعاتی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی بر روی گروهک های معاند، اشرار و قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان بسیار عالی است.
وی گفت: مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و گروههای معاند که فکر می کنند سیستان و بلوچستان محل خوبی برای جولانشان است فضایی را با هماهنگی و همدلی میان نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی ایحاد کرده تا تلفات سنگینی به آنان وارد شود.
سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
3213**3042 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.