به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه اظهار داشت: دوم خرداد سالجاری طلبه 14 ساله حوزه علمیه مخزن العلوم خاش که تبعه کشور افغانستان بود در حین بازگشت از حوزه به سمت منزل توسط 2 سرنشین یک دستگاه خودرو پراید در یکی از خیابان های این شهرستان ربوده شد.
وی افزود: پس از اطلاع کارآگاهان پلیس از موضوع آدم ربایی بلافاصله اقدامات تخصصی برای شناسایی آدم ربایان آغاز شد و پس از تماس آدم ربایان و درخواست 2 میلیارد ریال (200 میلیون تومان) از خانواده وی برای آزادی پرونده وارد مرحله جدیدی شد.
وی با اشاره به اینکه در تعاقب اقدامات اطلاعاتی و فنی، هویت 2 آدم ربا شناسایی شد تصریح کرد: آدم ربایان پس از ربودن این نوجوان برای اینکه توسط تیم های اطلاعاتی پلیس شناسایی نشوند به طور مداوم محل نگهداری فرد ربوده شده را در نقاط مختلف حاشیه شهر خاش جا به جا می کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: آدم ربایان پس از اینکه فهمیدند هویت آنان توسط پلیس شناسایی شده و نمی توانند مبلغ درخواستی برای اخاذی را دریافت کنند با رها کردن گروگان از منطقه متواری شدند.
سردار رحیمی افزود: کارآگاهان پلیس در ادامه رسیدگی به این پرونده در 2 عملیات جداگانه هر 2 فرد آدم ربا را به همراه خودرویی که آدم ربایی را با آن انجام داده بودند، دستگیر کردند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
3042** دریافت کننده و انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.