به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: گرفتار شدن در دام اعتیاد و عرضه و فروش مواد مخدر برای کشور خسارت های جبران ناپذیر به بار می آورد.
وی از اقدامات ارزشمند مسئولان و دست اندرکاران امر مبارزه با مواد مخدر به ویژه نیروهای انتظامی و مرزبانی برای مقابله با این پدیده شوم قدردانی کرد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان از هر طرف برای ضربه زدن به کشور تلاش می کنند گفت: برای خنثی کردن توطئه های دشمنان حفظ وحدت و همگرایی و شناخت از نقشه های دشمنان ضروری است.
حجت الاسلام دهقان با گرامیداشت مناسبتهای هفته بر ضرورت پرداخت مالیات، برای کمک به توسعه و عمران و آبادانی جامعه، اهمیت دادن به حفظ عفاف، حجاب و تربیت درست فرزندان در جامعه تاکید کرد.
مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اعتیاد از معضلات بسیار خطرناک بوده که خانواده ها و جامعه ما را گرفتار خود کرده و خسارتهای آن نیز فراوان است.
مولوی ضیاءالرحمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت شهرستان خاش نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: پیروی از قرآن کریم و سیرت پیامبر اسلام سعادت جامعه انسانی و اسلامی را به همراه داشته و دنیا و آخرت فرد مومن و مسلمان را آباد می کند.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310** 3213خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.