به گزارش ایرنا معصومه پرندوار در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: این پروژه ها شامل آزمایشگاه مرکزی، مرکز جامع سلامت، مرکز آموزش بهورزی، ستاد شبکه بهداشت، محل زیست پزشک، مرکز درمان بستر 10 تخت خوابی با قابلیت افزایش تا 32 تخت خواب از جمله طرح های در حال ساخت و تجهیز در شهرستان هامون است.
وی اضافه کرد: 2 درمانگاه شبانه روزی در شهرهای محمد آباد و علی اکبر فعال هستند و 11 پزشک در این شهرستان به مردم خدمات بهداشتی و درمانی را در بخش های مختلف ارائه می دهند.
فرماندار هامون گفت: از 540 کیلومتر راه در شهرستان هامون از ابتدای انقلاب تا سال 92، 226 کیلومتر آسفالت شده است اما در چهار سال گذشته افزون بر 170 کیلومتر از راههای این شهرستان آسفالت شده است.
پرندوار از ساخت جاده سلامت با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در سایت باستانی کوه خواجه خبرداد و تصریح کرد: فرمانداری هامون از بخش های خصوصی برای سرمایه گذاری در سایت باستانی کوه خواجه حمایت می کند.
وی افزود: شهرستان هامون یکی از قطب های گردشگری استان سیستان وبلوچستان است به طوری که در ایام نوروز افزون بر 500 هزار نفر از سایت جهانی شهرسوخته، کوه خواجه، منطقه تاریخی حوض دار، سه کوهه و سایر مکان های تفریحی و تاریخی این شهرستان دیدن کردند.
وی با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به بانوان گفت: حضور بانوان در مسئولیت های مختلف نشان دهنده وجود امنیت در استان سیستان وبلوچستان و توجه ویژه دولت یازدهم به زنان است و این اقدام دولت فرصت خدمت برای بانوان در عرصه های مختلف را فراهم کرد.
وی با اشاره به حضور 75 درصدی مردم شهرستان هامون در انتخابات اظهارداشت: با توجه به گستردگی این شهرستان 53 شعبه اخذ رای ثابت و سیار مسئولیت جمع آوری آرای مردم را تا ساعات پایانی انتخابات برعهده داشتند.
فرماندار هامون ادامه داد: شماری از کاندیداها در مدت زمان قانونی اعتراضات خود را به هیات های مربوطه اعلام کردند که پس از بررسی های لازم هیچگونه تخلفی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به ثبت نرسید.
وی با بیان اینکه پیروز اصلی این انتخابات مردم بودند گفت: مجریان انتخابات در شهرستان هامون با اصل بی طرفی و حفظ آرای مردم بعنوان حق الناس به وظایف خود در این انتخابات بخوبی عمل کردند.
پرندوار افزود: 575 نفر در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نامزد شدند که از این تعداد 38 نفر خانم بودند که نسبت به دوره گذشته شاهد افزایش حضور بانوان در انتخابات بودیم.
7317 **6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.