قدرت اخوان اکبری اظهار داشت: با هدف توسعه خدمات درمانی در استان 94 پروژه درمانی بهداشتی در اردبیل اجرا می‌شود که امیدواریم اقدامات انجام یافته ما را به اهداف مورد نظرمان رهنمون شود.

وی افزود: خوشبختانه در طول چندین سال اخیر در حوزه سلامت خدمات چشمگیری انجام یافته و یکی از اولویت‌های اساسی ما در حوزه درمان و طرح تحول نظام سلامت است که اقدامات بسیار ارزنده‌ای در این زمینه انجام یافته و امیدواریم اهداف مورد نظر هر چه سریع‌تر تحقق یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: اجرای پروژه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته از جمله پروژه‌های ضروری و اولویت‌دار است که انتظار می‌رود با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم این پروژه‌های مهم و ضروری را در اسرع وقت به مرحله تکمیل و بهره‌برداری برسانیم.

اخوان اکبری بیان کرد: توسعه خدمات درمانی در مناطق محروم و کم‌برخوردار از مهم‌ترین اولویتی است که در دستور کار قرار داده شده و این موضوع در روستاها با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود که امیدواریم هر چه سریع‌تر تحقق یابد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ارائه خدمات به مردم دست یابیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه درمان با آن مواجه بودیم و با پیگیری و نیازسنجی‌های انجام یافته در حوزه‌های امکانات فضای بهداشتی، تجهیز، درمان و تقویت تیم پزشکی درمان و برخی اقدامات دیگر برای ارتقای سطح بهداشت در استان انجام یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: از جمله پروژه‌های درمانی که در دستور کار قرار داده شده است می‌توان به خانه‌های بهداشت، مراکز جامع خدمات بهداشتی و درمانی، آزمایشگاه و کلینیک است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 672931
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.