به گزارش ایرنا، احمد برادران روز شنبه در نشست بررسی طرح های نیمه تمام سبزوار افزود: از کل طرح های نیمه تمام 76 طرح عمرانی به صورت غیر مستمر است که طرح راه آهن سبزوار، ورزشگاه 15 هزار نفری، تکمیل مرکز درمان بستر و جاده های 2 بخش ششتمد و روداب این شهرستان از جمله آنهاست.
وی با بیان اینکه عمده این طرح ها دارای پیشرفت فیزیکی پنج تا 80 درصد است، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون 115 طرح نیمه تمام در این شهرستان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه برای تکمیل طرح های نیمه تمام نیاز به اعتبارات استانی و ملی است، گفت: این طرح ها از سال های ابتدایی فعالیت دولت گذشته تا سال 1391 آغاز شده که با پیگیری های انجام گرفته بخش مهمی از آنها تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
برادران با اشاره به افزایش 43 درصدی اعتبارات تملک دارایی و نفت و گاز این شهرستان افزود: امسال 250 میلیارد ریال در قالب 59 برنامه به این شهرستان اختصاص یافته است.
وی اظهار کرد: 96 میلیارد ریال از این اعتبارات از محل منابع مربوط به سهم 2 درصد نفت و گاز و مابقی از محل اعتبارات تملک دارایی است.
وی گفت: آسفالت، مرمت و بهسازی 100 کیلومتر راه روستایی، گاز رسانی به روستاهای ببش از 100 خانوار، برق رسانی به روستاهای بیش از 20 خانوار، مجتمع آبرسانی ظفر و آبرسانی به روستاهای محروم این شهرستان، از جمله طرح هایی است که در مرحله تکمیل قرار دارد.
برادران افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی، راه آهن سبزوار - خوشاب، مجموعه ورزشی 15 هزار نفری، جاده های سبزوار - روداب و سبزوار - ششتمد، پروژه های بهداشتی و درمانی، بزرگراه سبزوار - قوچان، سبزوار - اسفراین و سبزوار - بردسکن در این شهرستان نیز از محل منابع استانی و ملی تکمیل می شود.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8144/7500 / 6053 خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.