صاحب گل صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماشین های آتش نشانی همراه با تیم امداد و نجات پس از اطلاع از آتش سوزی به محل حادثه اعزام و حریق را مهار کردند.
وی افزود: خوشبختانه اتوبوس فاقد مسافر بوده و راننده و شاگرد آن سریعا قبل از هرگونه آسیبی از اتوبوس خارج شده اند.
وی با اشاره به یک حادثه دیگر در نیکشهر گفت: در این حادثه یک دستگاه لودر در محدوده روستای «کَرّین دوک» این شهرستان مربوط به پیمانکار پروژه راه آهن چابهار- زاهدان به درون دره سقوط کرد که راننده آن جان خودش را از دست داد.
وی با بیان اینکه شهرستان نیکشهر در محدوده جاده ترانزیتی چابهار- ایرانشهر واقع شده و این مسیر پرحادثه است، خاطرنشان کرد: اختصاص خودروهای آتش نشانی با تجهیزات روز به دهیاری روستاهای نیکوجهان، تنگ سرحه، جلایی کلگ، پیپ، اوگینک وهیچان خسارت آتش سوزی ها را کاهش می دهد.
فرماندار نیکشهراظهار داشت: به دلیل نبود ایستگاههای آتش نشانی هنگام وقوع هرگونه آتش سوزی خودروهای شهرداری این شهرستان به محل حادثه اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، چانف به مرکزیت آهوران و مرکزی بر اساس سرشماری نفوس و مسکن آبان ماه سال 1395، 141 هزار و 894 نفر جمعیت دارد و در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3213خبرنگار: رستم کریمی نژاد**انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.