فاطمه صفری زاده روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، برنامه های ویژه ای در شهر بوشهر برگزار می شود.
وی بیان کرد: فضا سازی محیطی ماه مبارک رمضان (نصب پرتابل، بیلبورد و استفاده از تلویزیون شهری )، چاپ پوستر، اوقات شرعی،کتابچه ماه مبارک رمضان و چاپ نشریه ویژه رمضان از جمله برنامه های این سازمان برای ماه مبارک رمضان است.
صفرزاده اظهار داشت: همزمان با ولادت امام حسن(ع) برپایی ایستگاه صلواتی افطاری که شامل توزیع بسته های افطاری ساده در بین شهروندان پیش بینی شده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر با اشاره به برگزاری سمینار آموزشی 'ماه مبارک رمضان و افزایش کیفیت زندگی ' در بوشهر اظهار کرد: این سمینار با هدف بالابردن سطح کیفی زندگی شهروندان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
وی ادامه داد: دیدار با ایتام و بهزیستی به مناسبت ماه مبارک رمضان، غبار روبی مساجد و تجدید میثاق با شهدااز دیگر برنامه های این سازمان در بوشهر است.
صفری زاده همچنین با اشاره به حضور اتوبوس سیار هر روز در یک محله و اهدا بسته های فرهنگی، مشاوره و کتابخانه سیار در شهر بوشهر گفت: برنامه سی شب سی مسجد و اهدا هدایا به مساجد جهت مدیریت محلات در ماه مبارک رمضان از مهمترین برنامه های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر برای ماه رمضان است.
صفری زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هر ساله همزمان با 14 خرداد رحلت امام خمینی(ره) مردم به حرم مطهر ایشان اعزام می شدند اما امسال به دلیل تداخل با ماه مبارک رمضان این اعزام صورت نمی گیرد از این رو تصمیم داریم امسال با همکاری ناحیه بسیج بوشهر مراسم باشکوهی را در شهر بوشهر برای بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) برگزار کنیم.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.