به گزارش ایرنا مولوی شمس الحق دامنی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر با اشاره به اهمیت حضور همه اقشار واجد شرایط جامعه برای مشارکت در انتخابات اظهار داشت: فرصت انتخاب بر اساس سلایق شخصی افراد یکی از نعمت هایی محسوب می شود که ایران اسلامی از آن بهره مند است.
وی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب و اسلام است.
امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر با دعوت همه به تمکین از قانون تصریح کرد: بدون تردید انتخابات بر اساس قانون و نظارت مستقیم مسئولان امر سالم برگزار می شود.
وی افزود: بدهی است همه از جمله نامزدهایی که از دور خارج می شود و حامیانشان باید از قانونی که خود را در معرض آن قرار دادند تبعیت کنند.
رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز /29 اردیبهشت/ در تمام شهرستان های سیستان و بلوچستان آغاز شد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
7314**3042**3213 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.