رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دو هزار و ۲۲۱ شعبه شهری و روستایی استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از ساعت ۸ صبح امروز و همزمان با سراسر کشور رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سیستان و بلوچستان شروع شد.

مردم سیستان و بلوچستان نیز همچون همه مردم سایر شهرها  با شور و اشتیاق خاصی از ساعات اولیه رای گیری در شعب رای گیری حاضر شدند.

 استاندار سیستان و بلوچستان نیز به همراه فرماندار زاهدان و تعدادی دیگر از مسئولان با حضور در شعبه اخذ رای واقع در شهرداری منطقه ۵ زاهدان رای خود را به صندوق انداخت.

علی اوسط هاشمی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رای مردم حق الناس و میزان رای ملت است و این دو رکن انتخابات بر پایه حضور اکثریت مردم است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: فرایندی که با انتخاب اکثریت مردم رقم می خورد موجب ماندگاری می شود و بودن را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه حضور و رای مردم بر پایه دانستن و مطالبات محترم است، ادامه داد: امروز حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، دولتی قدرتمند را شکل می دهد که مطالبات مردم را در عرصه های مختلف داخلی و سیاست خارجی دنبال کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.