به گزارش ایرنا علی اصغر جمشید نژاد چهارشنبه شب در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بخش عمده این شعب یعنی افزون بر هزار و 400 شعبه در مناطق روستایی استان است.
وی ادامه داد: بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 جمعیت سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان به 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر در قالب 704 هزار و 888 خانواراست که از این تعداد افزون بر یک میلیون و 500 هزار نفر آنان واجد شرایط رای دادن هستند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام ملزومات انتخابات از جمله تعرفه رای و صندوق جمع آوری آرا در شهرستان های استان توزیع و تمام تمهیدات برای برپایی یک انتخابات سالم و پرشور اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: با توجه به نوع حساسیت ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید تلاش کنیم مردم مشارکت حداکثری در این دوره از رقابت ها همچون گذشته داشته باشند.
وی افزود: روابط عمومی های دستگاههای اجرایی می توانند مردم را تشویق به مشارکت حداکثری کنند.
وی گفت: مسئولان برگزاری انتخابات وظیفه دارند انتخابات سالم، آزاد و بی طرفانه را برگزار کنند تا آنچه که مربوط به متن مردم است صیانت شود.
وی با اشاره به اهمیت شوراهای شهر و روستا گفت: شوراهای شهرو روستا از ارکان قدرت هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت روابط عمومی ها گفت: در یک برهه ای از زمان اطلاعاتی که رد و بدل می شود به صورت انحصاری در اختیار قدرت بود اما با پیشرفت تکنولوژی ابزار تولید خبر و به نوعی دستیابی انسان به اطلاعات تغییر کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب صنعتی مولود اطلاع رسانی است گفت: با توجه به گسترش دامنه اطلاعات و تکنولوژی ضروری است روابط عمومی ها از ابزار جدید متناسب با زمانه بهره گیرند.
وی گفت: در این برهه از زمان که عصر ارتباطات است مدیران سازمانها نیازمند روابط عمومی قوی هستند تا با مشاوره، اطلاع رسانی سریع و پردازش صحیح اخبار آن را به بهترین شکل منعکس کنند.
وی افزود: در این عرصه روابط عمومی موفق تر است که توانایی داشته باشد تا بهتر افکار عمومی را متاثر خود کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سیستان و بلوچستان نیزدر این نشست گفت: با توجه به اینکه امسال نخستین سال اجرای برنامه ششم توسعه و سال اقتصاد مقاومتی تولید و عمل است یکی از الزامات، دانش بنیان کردن است تا بتوانیم از دانش جدید در راستای توسعه هر چه بیش تر بهره گیریم.
سکینه اشرفی اظهار داشت: محور اصلی سیاست های اقتصاد مقاومتی «مردم» هستند که با ارتقای سطح مشارکت و سرمایه گذاری می توانند گام های ارزنده ای در این بخش بردارند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها حلقه بین دولت و ملت هستند گفت: هر چه حلقه های این زنجیره محکم تر باشد می توان گام های ارزنده در توسعه برداشت.
وی بیان کرد: روابط عمومی ها باید نتایج اقدامات وعملکرد دستگاههای خود را به صورت شفاف در اختیار عموم مردم قرار دهند.
به گزارش ایرنا در این نشست شماری از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان بر آسیب شناسی روابط عمومی ها در دستگاههای اجرایی، برپایی دوره های آموزشی نوین، تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها در استان و شهرستان ها و تشکیل هیات رئیسه برای آن تاکید کردند.
در این مراسم شماری از روابط عمومی های برتر سیستان و بلوچستان نیز تجلیل شد.
27 اردیبهشت ماه روزی است که درسطح جهانی به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است و در ایران به نام روز روابط‌ عمومی و ارتباطات تعیین شد.
7316** 3213خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.