محمدعلی پیری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حساسیت های خاص این دوره حضور مردم نسبت به دوره های گذشته پررنگ تر است.
وی با بیان اینکه در انتخابات دوره قبل افزون بر 75 درصد مردم شهرستان هیرمند شرکت کردند اظهارداشت: مردم شهرستان مرزی هیرمند خود را برای خلق حماسه ای دیگر آماده می کنند.
فرماندار هیرمند گفت: در نشست های مختلف به بخشداران، دهیاران و تمام مجموعه های اداری تاکید شده در چارچوب قوانین عمل کنند و خارج از آن قدمی برداشته نشود.
وی از ثبت نام افزون بر 700 نفر در شوراهای اسلامی روستایی شهرستان هیرمند خبرداد و بیان کرد: 15 نفر برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوستمحمد کاندیدا شدند که در نهایت پس از برگزاری انتخابات پنج نفر عضو شورای شهر اسلامی شهر دوستمحمد می شوند.
پیری با اشاره به اینکه نامزدها تا ساعت 24 امروز 27 اردیبهشت فرصت تبلیغات دارند اظهارداشت: تاکنون هیچ تخلفی از سوی نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان هیرمند گزارش نشده است.
وی از آمادگی کامل تمام عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان هیرمند خبرداد و تاکید کرد: مجریان، ناظران و تامین کنندگان امنیت در شهرستان هیرمند در چارچوب قانون آماده برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مرزی هیرمند هستند.
شهرستان مرزی هیرمند با دارا بودن یک شهر، 2 بخش، 378 روستا، پنج دهستان در فاصله 240 کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و هم مرز با کشور افغانستان واقع شده است.
7317**6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.