محمد حسین اشرفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محکومیت این پرونده ها 371 میلیارد و 358 میلیون و 829 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت و شکات خصوصی بوده است.
وی افزود: از مجموع پرونده های سال گذشته پنج هزار و 935 پرونده به حوزه کالا و خدمات، سه هزار و 651 پرونده به قاچاق کالا و ارز و 474 پرونده به حوزه بهداشت و درمان و دامپزشکی اختصاص دارد.
وی ادامه داد: فراوانی تخلفات صورت گرفت این مدت به ترتیب مربوط به مباشرت و شروع به قاچاق کالا، عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خرید است.
سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان اقدام به اجرای طرح های مختلف نظارتی با همکاری سایر دستگاه های دست اندکار می کند که آخرین طرح اجرا شده مربوط به ایام نوروز 96 است.
اشرفی افزود: در اجرای طرح نوروزی هزار و 382 فقره پرونده تخلفاتی در سیستان و بلوچستان تشکیل و متخلفان آن به پرداخت 30 میلیارد و 833 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
وی ادامه داد: اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین در سال گذشته موفق به کسب رتبه اول بهره وری و رتبه دوم وصولی جرائم در سطح سازمان متبوع شده است.
وی بیان کرد: بهبود فضای کسب و کار و ایجاد زمینه های اشتغالزایی از مهمترین اهداف و برنامه های تعزیرات حکومتی در سال جدید است که با برنامه ریزی، تعامل و هماهنگی با سایر دستگاه ها و تلاش های هر چه بیشتر برای ریشه کن کردن قاچاق کالا می توان به این اهداف دست یافت.
7316** 3213** 6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدرسرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.