به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت افزود: تمام افرادی را که برای هر پست و مقامی انتخاب می کنیم باید دلسوز جامعه، انقلابی و بسیجی باشند.
وی تاکید کرد: به کسانی رای بدهیم که شکم گرسنه و مستاجری را درک کنند.
امام جمعه زابل با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع ارتباط سیاسی ایران و آمریکا در سال 1359 گفت: در سال 1320 به طور رسمی ورود سیاسی آمریکا به ایران با هدف تقویت رژیم پهلوی و انواع ستم گری و چپاول شکل گفت و در نهایت با پیروزی انقلاب اسلامی دست این مستکبر جهانی از ذخایر ملی قطع و از ایران اخراج شد.
وی با بیان اینکه قبل از انقلاب رژیم ایران نوکر و آمریکا ارباب بود و این باعث تحقیر ملت ایران شده بود تصریح کرد: رابطه با آمریکای جهان خوار که خوی ددمنشی و ذات پلید دارد ضرر محض است.
حجت الاسلام کیخا اظهارداشت: آمریکا حتی با کشورهایی که رابطه سیاسی داشت به آنها حمله نظامی کرد چرا که هدف رابطه آمریکا با سایر کشورها نفود و پیدا کردن راههای تسلط هرچه بیشتر بر کشورهاست.
وی ادامه داد: در مذاکرات هسته ای ایران به تعهدات خود عمل کرد ولی آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد.
امام جمعه زابل یادآور شد: مذاکرات اخیر هسته ای فواید و برکاتی برای ما داشت که آشکار شدن دشمنی آمریکا با ایران از جمله این برکات بود و همه دنیا این را فهمیدند.
وی تصریح کرد: ما باید همان راه خودمان را ادامه دهیم و در مسیر آرمان های انقلاب حرکت کنیم، همان راهی که برای حفظ ارزش های آن خون شهدا بر زمین ریخته شد.
7317**6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.