حجت الاسلام علی موحدی راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز سه شنبه هفته گذشته یک کارمند شهرداری زابل و یک فرد با شغل آزاد در رابطه با پرونده اختلاس بازداشت شدند.
وی با بیان اینکه هر 2 فرد بازداشتی مرد هستند گفت: فردی که شغل آزاد داشته در خیابان افرادی را که دنبال پروانه بودند شناسایی و به کارمند شهرداری مورد نظر ارجاع می داد.
وی ادامه داد: کارمند شهرداری بازداشت شده بعد از دریافت وجوهی به صورت غیرقانونی برای این افراد پروانه صادر و پرونده ها را نیز به منظور از بین بردن سابقه به نحوی معدوم می کرد.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: ظاهرا این کارمند خاطی وجوه دریافتی از این افراد را به حساب شهرداری نمی ریخته و خودش برداشت کرده است.
موحدی راد اظهار داشت: این افراد سه شنبه هفته گذشته بازداشت شدند و با توجه به تعطیلی چند روزه ادارات هنوز نتیجه گیری قطعی انجام نشده و کار بررسی پرونده ادامه دارد.
وی گفت: 2 بازداشتی در این پرونده دارای سابقه کیفری نیستند و تا الان علل حساب مبلغ اختلاسشان 2 میلیارد ریال گزارش شده است.
وی افزود: در تحقیقات اگر به این نتیجه برسیم که افرادی دیگر هم در ارتکاب این جرم شراکت و دخالت داشتند آنان هم احضار و رسیدگی و تحقیقات بیشتر انجام می شود.
زابل به عنوان یکی از شهرستان های پنجگانه سیستان (زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز) در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3042** خبرنگار و انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.