به گزارش ایرنا سردار پاسدار حسین نجات روز یکشنبه در سی امین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار شهید قاسم میرحسینی و شهدای کربلای 5 منطقه سیستان در مصلای المهدی(عج) زابل افزود: امروز مردم خطه شهید پرور سیستان یاد بزرگمردانی که برای این کشور امنیت آفریدند را گرامی داشتند.
وی با بیان اینکه شهید میرحسینی افتخار لشکر 41 ثارالله است اظهارداشت: شهدا دلاورمردانی بودند که مسیر تاریخ و بشریت را عوض کرده و دین خدا و آیین پیامبر(ص) را زنده کردند.
جانشین اطلاعات کل سپاه پاسداران گفت: امروز هر اتفاقی در یمن، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین رخ می دهد بدون حضور و تصمیم گیری جمهوری اسلامی ایران حل آن غیرممکن است.
وی تاکید کرد: آل سعود و آمریکا منفورترین کشورها در میان کشورهای اسلامی هستند.
سردار نجات اظهارداشت: ایران در 38 سال اخیر در مقابل مثلث زر، زور و تزویر در جنگ است و ایستادگی ما در مقابل دشمن همواره پیروزی را در پی داشته است.
وی افزود: هر جا در مقابل دشمن سر خم کردیم و به دشمن اعتماد کردیم شکست خوردیم در حالی که هر جا سر خم نکردیم و به جوانان میدان دادیم دشمن شکست خورد.
جانشین اطلاعات کل سپاه پاسداران گفت: ما از رزمندگان، شهدا، مردم و حزب الله آموختیم که هر وقت گفتیم می توانیم و به دشمن اعتماد نکردیم پیروز می شویم.
وی با بیان اینکه با اعتماد به جوانان و ایمان به نصرت الهی چرخه تولید کشور راه اندازی می شود تصریح کرد: راه انقلابی گری و ایستادگی پرچم ما می توانیم است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان نیز در این مراسم شهید میرحسینی را افتخار ایران دانست و گفت: سی امین سالگرد شهدای کربلای 5 منطقه سیستان با محوریت شهرستان زابل و توسط قرارگاه شهید هراتی منطقه سیستان برگزار شد.
سردار پاسدار حسین معروفی افزود: 29 بهمن سال جاری مراسم سی امین سالگرد شهدای کربلای 5 در حسینیه ثارالله زاهدان که به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد برگزار می شود.
سی امین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار شهید قاسم میرحسینی و شهدای کربلای 5 منطقه سیستان امروز /یکشنبه/ با حضور جانشین اطلاعات کل سپاه پاسداران، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، معاون استاندار سیستان وبلوچستان، مدیران کل دستگاههای اجرایی استان، ائمه جمعه، فرمانداران، مسئولان، سران طوایف و اقشار مختلف مردم شهرهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز به صورت محوری در شهرستان زابل برگزار شد.
7317**6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.