به گزارش ایرنا یونس حقانی روز یکشنبه در ‌نخستین نشست هم اندیشی با جوانان و نخبگان شهرستان کنارک اظهار داشت: در طرح توسعه سواحل مکران افزایش جمعیت پیش بینی شده است.
وی گفت: ساختن شهری آباد و توسعه یافته مستلزم مشارکت و همراهی همه قشرهای مردمی و مسئولان است.
وی افزود: با همراهی نیروهای زحمتکش شهرداری، فعالیت های مختلف از جمله نظافت و جمع آوری زباله ها، بهبود فضای سبز و آسفالت کوچه ها و معابر در حال انجام است.
شهردار کنارک گفت: با وجود ظرفیت های بالقوه در مسیر رسیدن به توسعه در این شهر، متاسفانه هنوز گام های اساسی برای آبادانی این منطقه در بخش های مختلف برداشته نشده است.
وی تصریح کرد: شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
شهردار کنارک ادامه داد: در سال های اخیر بودجه و اعتبارات کافی دولتی برای اجرای طرح های عمران شهری اختصاص پیدا نکرده است.
حقانی آسفالت و بهسازی معابر و ایجاد بوستان های محله ای را از نیازهای مهم شهروندان کنارک عنوان کرد و افزود: حق شهروندان برخورداری از امکانات رفاهی مناسب است.
وی گفت: پیشنهادات و همفکری شهروندان سبب شناسایی ظرفیت ها می شود و بهتر می توان در انجام وظایف موفق عمل کرد.
وی با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در کنارک اظهار داشت: ۶۰۰ هزار متر مربع آسفالت سرد برای معابر این شهر انجام شده است و بزودی عملیات آسفالت 6 خیابان نیز انجام می شود.
وی از تلاش های فرماندار کنارک و نماینده مردم چابهار و کنارک در مجلس برای پیگیری و تخصیص اعتبار به منظور توسعه و جذب گردشگران قدردانی کرد.
وی ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری، زیباسازی شهر، عملیاتی کردن نهضت پیاده رو سازی، حل مشکل سد معبر، ایجاد بوستان بانوان، ساخت دیوار حفاظتی در ساحل، آسفالت و جدول گذاری خیابان های سطح شهر، تعیین و تکلیف اراضی ارتش و واگذاری آنها به مردم و خارج شدن شهر از بن بست را از جمله برنامه های شهرداری کنارک عنوان کرد.
شهردار کنارک از تمامی شهروندان خواست با شعار هر شهروند یک شهردار برای توسعه، عمران و آبادنی شهر همکاری کنند.
به گزارش ایرنا شماری از جوانان و نخبگان کنارک نیز در این نشست به بیان پیشنهادات و انتقادات سازنده خود برای توسعه و آبادنی شهر پرداختند و توجه بیشتر مسئولان استانی و کشوری به این شهرستان را خواستار شدند.
3043**3042 خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.