محمود امیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرینات تیم فوتبال یزد از چند روز قبل زیر نظر کادر فنی و با حضور تمام بازیکنان در 2نوبت صبح و عصر در چمن ورزشگاه شهید نصیری آغاز شده است.
وی ادامه داد: با حمایت های جدی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان مسائل و مشکلات تیم برای حضور در ادامه رقابت ها تا اندازه ای حل شده و با جدیت به دنبال پیگری مسائل باشگاه هستند.
سرمربی تیم فوتبال یزد تصریح کرد: برغم برخی مشکلات مالی ، کادر فنی و باریکنان تیم بر اساس تعهدی که نسبت به باشگاه و مردم دارند با جدیت در ادامه رقابت ها حضور خواهند داشت .
امیری گفت: برای تقویت تیم طی روزهای اخیر فرزاد ایزد کاپیتان سابق تیم دسته اولی شیرین فراز کرمانشاه در تمرینات حاضر شده و چند نفر دیگر به باشگاه پیشنهاد شده که در صورت صلاحدید جذب می شوند.
سرمربی تیم فوتبال یزد ادامه داد: مسابقات دور برگشت نسبت به نیم فصل اول خیلی حساس تر است و تمام تیم ها با جدیت و انجام برخی تغییرات برای کسب نتایج لازم بازی می کنند.
امیری گفت: تیم یزد هم به دنبال تقویت و حضور جدی و آبرومندانه در ادامه رقابت ها است که همچنان به حمایت های مسئولان اجرایی و ورزشی استان و همراهی علاقمندان نیاز است.
تیم فوتبال استان یزد هم اکنون با 13 امتیاز در مکان شانزدهم گروه 18 تیمی لیگ آزادگان قرار دارد.
این تیم در هفته اول دور برگشت رقابت ها در روز جمعه 17 دی ماه از ساعت 14 در ورزشگاه خرم آباد مهمان تیم خیبر این شهر خواهد بود.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.