فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان اعلام کرد: 150 طرح اشتغال زایی و اجتماع محور در این شهرستان به بهره برداری رسید

فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵۰ طرح اشتغالزایی و اجتماع محور به همت بنیاد برکت و در راستای فقرزدایی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش جماران، مجتبی شجاعی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در ۲ سال اخیر ۲ هزار و ۲۴۹ فقره اشتغال با ارائه ۱۰۲ میلیارد تومان تسهیلات توسط بنیاد برکت، کمیته امداد، بهزیستی، بسیج و صندوق توسعه ملی در دلگان ایجاد شده که بنیاد برکت بیشترین سهم ارائه تسهیلات و اشتغالزایی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: بنیاد برکت با ارائه ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات و ایجاد بیش‌از ۲ هزار و ۵۰۰ فقره شغل به صورت مستقیم سهم بسیار موثری در ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان دلگان ایفا کرده است.

فرماندار دلگان با بیان اینکه هم‌اینک نرخ بیکاری در این شهرستان ۱۰/۸ است گفت: بنیاد برکت از آغاز اجرای فعالیت در منطقه یکهزار و ۳۰۰ شغل ایجاده کرد که در این راستا برای یکهزار و ۳۰۰ نفر به طور مستقیم و برای ۲ هزار و ۷۰۰ نفر به طور غیر مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.