فرماندار قصرقند از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد.

همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان قصرقند برگزار می گردد.

به گزارش جماران، فرماندار قصرقند گفت: نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری با نگاه توسعه شهرستان، معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان جهت جذب سرمایه گذاران در هفته وحدت با مشارکت دستگاه های اجرایی شهرستان، بنیاد همدلان آینده نگر استان سیستان و بلوچستان (هاسب) و بنیاد علوی برگزار می گردد.

پاک اندیش فرماندار قصرقند در جلسه شورای اداری ضمن تبریک مناسبت های این ماه و پیشرو هفته انتظامی، هفته تربیت بدنی و ورزش و هفته وحدت بیان داشت: بخش عمده ای از امنیت، آرامش و آسایش امروز مردم مرهون تلاش های سبزپوشان نیروی انتظامی است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به رعایت نظم و انضباط اداری تاکید کرد و گفت: مدیران باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند و با توجه به شرایط تحریمی و اقتصادی با تلاش چندبرابر و جهادی به توسعه شهرستان کمک نمایند.

فرماندار قصرقند به ارتباط تنگاتنگ مدیران با رسانه ها تاکید کرد و افزود: رؤسای دستگاه های اجرایی و خدمات رسان فرصت سوء استفاده را به رسانه های بیگانه ندهند و خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بطور مرتب از طریق رسانه های جمعی و فضای مجازی به اطلاع عموم برسانند.

وی همچنین در پایان سخنان خود به همکاری و تعامل ادارات در برگزاری هرچه بهتر همایش فرصت های سرمایه گذاری که با حضور میهمانان کشوری و استانی برگزار می گردد تاکید نمود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.