۱۰۰ نفر از کارشناسان سلامت محیط این دانشگاه‌ بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های آزمون سراسری سیستان و بلوچستان نظارت می‌کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۱۰۰ نفر از کارشناسان سلامت محیط این دانشگاه‌ بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های آزمون سراسری سیستان و بلوچستان نظارت می‌کنند.

به گزارش جماران، دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری اظهارداشت: بازدید از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری و نظارت بر اجرای دستورالعمل‌ها در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

وی فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و جداسازی افراد مشکوک در حوزه های امتحانی با هماهنگی ناظران توسط مسوولان برگزاری آزمون انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به اینکه همه شرکت کنندگان، مجریان و ناظران ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند نگرانی برای برگزاری آزمون سراسری وجود ندارد.

هاشمی بیان کرد: ضروری است داوطلبان کنکور سراسری به منظور پیشگیری ازابتلا به کرونا به این توصیه های ضد کرونایی دقت و عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از نگرانی‌ها تجمع والدین در اطراف حوزه‌های آزمون است، اضافه کرد: تجمع والدین در اطراف حوزه امتحانی می‌تواند خطرآفرین باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: رعایت الزامات یعنی استفاده از ماسک ، دستکش مناسب، مواد ضدعفونی کننده و رعایت فاصله فیزیکی مهمترین اقدامات برای پیشگیری از کرونا در زمان برگزاری آزمون سراسری دانشگاه هاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.