امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه معامله با چین به نفع طرفین بوده، تصریح کرد: ارتباط با ‌این کشور نشان می دهد ایران اهل تعامل با دنیاست و ارتباط با این کشور تحریم‌های غربی‌ها را کاهش خواهد داد.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: تعامل ایران اسلامی با چین در حوزه اقتصاد باعث ایجاد نشاط و امید در بین مردم می‌شود.

به گزارش جماران، حجت الاسلام جواد طاهری در خطبه‌های این هفته زاهدان اظهارداشت: چین کشوری با بیش‌از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون نفر جمعیت بوده و بازاری گسترده ‌برای ما محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: معامله با چین به نفع طرفین بوده و ارتباط با ‌این کشور نشان می دهد ایران اهل تعامل با دنیاست و ارتباط با این کشور تحریم‌های غربی‌ها را کاهش خواهد داد.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: آمریکا، عربستان و امارات از جمله کشورهایی هستند که بیان می‌کنند که نگران استقلال ایران در ارتباط با چین ‌هستند، رسانه‌های وابسته به غرب و عربستان برای استقلال ایران دلسوزی می‌کنند و برخی عناصر داخلی مدام به دنبال تشویش ‌اذهان عمومی در برابر این تعامل با چین هستند.

وی ادامه داد: باید به اینها گفت شما استعمارگران نگران استقلال ایران نیستید شما فتنه‌های ‌زیادی را برای گرفتن استقلال ایران ایجاد کردید.

حجت الاسلام طاهری افزود: رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان فرمودند« باید به شرق بیشتر از غرب توجه کنیم چرا که خطرش کمتر و منافعش بیشتر است».

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز نماز جمعه،گفت: نماز جمعه در حد یک رویداد و حادثه نیست و به تعبیر ‌رهبر معظم انقلاب، نهادی مبارک و روحانی، نهادی حاکمیتی، مردم پایه و مبارک است که توانسته نظام را حفظ و کشور را ‌از فتنه‌های سنگین سیاسی عبور دهد.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه نمازهای جمعه اهل تشیع سیستان و بلوچستان در ۱۸ نقطه استان برگزار می‌شود،گفت: نماز جمعه رسانه‌ای قوی و زبان گویای مردم در انسجام بخشی، بصیرت دهی و نصیحت به مسوولان است .

وی تاکید کرد: نمازجمعه رسانه‌ای قوی و موثر در جریانات منطقه بوده و برای همین دشمن علیه این نهاد ‌کار می‌کند.

حجت الاسلام طاهری افزود: علت تعطیلی موقت نماز جمعه وجود ویروسی خطرناک در جامعه بود تا جان مردم ‌در برابر این ویروس حفظ شود چراکه نماز جمعه مال مردم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.