امام جمعه مشهد در متنی که به عنوان خطبه های مجازی نماز جمعه منتشر کرد، گفت:عزیزان ما در دولت، مجلس و قوه قضاییه به فریاد افراد آسیب‌پذیر و قشر مستضعف و عزیزانی که الآن سه چهار ماه است در بلای کرونا بیکار شده اند، درآمد ندارند و زندگی‌شان تأمین نمی‌شود بیایند و این گرانی بی‌منطق را حل کنند.

امام جمعه مشهد گفت: مشکلاتی که ما داریم چه از نظر تحریم، چه از نظر بیکاری کرونا و چه از نظر آسیب‌های اقتصادی قابل‌حل است.

به گزارش جماران، آیت الله سیداحمد علم الهدی در متنی که به عنوان خطبه مجازی نماز جمعه مشهد منتشر کرد افزود: عزیزان ما در دولت، مجلس و قوه قضاییه به فریاد افراد آسیب‌پذیر و قشر مستضعف و عزیزانی که الآن سه چهار ماه است در بلای کرونا بیکار شده اند، درآمد ندارند و زندگی‌شان تأمین نمی‌شود بیایند و این گرانی بی‌منطق را حل کنند.

وی ادامه داد: مسوولان طوری عمل کنند که مردم وفادار پا به کار و پایمرد ما در برابر این نظام که مرد و مردانه و مقاوم ایستاده اند کمتر آسیب ببینند و کمتر تحت‌فشار باشند.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: مشکل این است که الآن خیلی از مسائلی که به‌عنوان گرانی مردم ما را مستأصل کرده است ربطی به نرخ دلار و طلا ندارد و به‌ صرف این‌که امروز قیمت دلار بالا رفته نباید نهاده دامی با این قیمت دلار گران شود چون نهاده دامی را که قبلاً با این دلار وارد نکردیم، مقداری‌اش را دولت وارد کرده و مقداری‌اش در بازار آزاد آن‌هم با نرخ‌های گذشته بوده است.

علم الهدی در خصوص مسائل مربوط به آمریکا هم  نوشت: یک سال است که رزمندگان ما پهپاد آمریکا را زدند و آمریکایی‌ها نیز جرأت انجام هیچ غلطی را پیدا نکردند، بعد از آن در جریان ترور قهرمان ملی ما، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، رزمندگان ما «عین الاسد» بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه را با چند موشک شخم زدند، تجهیزات نظامی‌اش را از بین بردند، بیش از ۳۰، ۴۰ نفر از افراد در آنجا نابود شدند که حتی رقم کشته‌ها را تا ۲۰۰ تن نیز نقل کردند، این نیز کار دوم بود و باز آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند و هیچ عکس‌العملی نتوانست انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بعد از چند وقت، هواپیمای آمریکایی را ارتش ونزوئلا ساقط کرد و علی رغم غرش‌هایی که آمریکایی‌ها کردند، نتوانستند کوچک‌ترین عکس‌العملی در مقابل ارتش ونزوئلا از خودشان نشان بدهند؛ شاید ۱۰ روز پیش خودروهای حامل اسلحه و مهمات و خودروهای یدک‌کش آمریکایی را رزمندگان و نیروهای مقاومت در جنوب عراق خاک و خاکستر کردند و از بین بردند و باز آمریکایی‌ها نتوانستند هیچ غلطی بکنند.

علم الهدی افزود: آخرین حادثه‌ای که رخ داد، ناو بزرگ آمریکایی که بسیار مجهز بود و هنوز در اقیانوس‌ها به راه نیفتاده و عملیاتی را انجام نداده بود، با حرکتی که در داخل ناو انجام گرفت که بسیاری از کارشناسان سیاسی، این حرکت را حرکتی جدی، عمدی و خرابکاری در ناو به‌ وسیله آمریکایی‌هایی که از این حکومت استکباری به تنگ آمده بودند می‌دانستند، این ناو آتش گرفت، سوخت و حتی قدرت خاموش کردنش را نداشتند.

وی ادامه داد: یک عده از این روسپی‌های سیاسی آمریکایی که منافقین هستند به فکر افتاده‌اند در کشور تخریبی بکنند، یک سروصدا راه بیندازند به خیال خودشان این تحقیر آمریکا را جبران کنند، این وظیفه روسپی‌گری سیاسی خودشان نسبت به آمریکا نشان بدهند، این فراخوان‌هایی که کردند نیز مردم هوشیار و بیدار ما و جوانان اندیشمند ما به‌هیچ‌وجه فریفته نشدند، حرکتی صورت نگرفت و این حرکت روسپی‌گری سیاسی به نفع آمریکا از طرف منافقین به ‌جایی نرسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.