فرماندار قصرقند از اختصاص 42 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای عمران و آبادانی این شهرستان خبر داد.

فرماندار قصرقند در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای عمران و آبادانی این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی تخصیص یافت.

به گزارش جماران، رحیم بخش پاک اندیش اظهارداشت: این اعتبارات برای پروژه‌های موثر در ارتقا شاخص‌هایی در حوزه ‌‌آب، راه، آموزش و پرورش، بهداشت، زیرساخت‌های شهری، روستایی و ورزشی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: اعتبارات براساس مکاتباتی که با ادارات انجام شده و دریافت پروژه‌های نیمه تمام پیشنهادی آنان بویژه ‌‌طرح‌های اولویت‌ داری که در ارتقا شاخص‌های توسعه‌ای این شهرستان موثر بوده توزیع شده است.

فرماندار قصرقند تصریح کرد: این اعتبارات در قالب ۲۱ فصل، ۴۲ برنامه و ۱۷۱ پروژه (۶۶ نیمه تمام و ۱۰۵ مستمر)  با رعایت الزامات قانون بودجه سال ۹۹ و در راستای برنامه ششم توسعه بین پروژه‌های نیمه تمام و دارای اولویت شهرستان توزیع شده‌اند.

وی بیان کرد: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، برای اولین بار با پیگیری‌های موثر استاندار و نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات توسعه سواحل مکران برای تکمیل پروژه‌های فصل بهداشت و حمل و نقل نیز مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال به شهرستان قصرقند تخصیص یافته است.

پاک اندیش ادامه داد: همچنین ۶۹۰ میلیارد ریال سهم مشارکت بنیاد علوی برای اجرا و تکمیل ۱۶ پروژه عمرانی و زیربنایی در دستور کار قرار دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات توسعه سواحل مکران و همچنین مشارکت بنیاد علوی در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، شاهد رشد شاخص‌های زیربنایی شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.