مجید بارانی پس از 16 سال تحمل مشقت جانبازی، شب گذشته به یاران شهیدش پیوست.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به شهادت مجید بارانی گفت: جانباز مجید بارانی برای تأمین امنیت مردم مجروح شد و حدود ۱۶ سال رنج زمینی را طی کرد و به مردم عزیز ایران درس رشادت و پایمردی و عشق داد.

به گزارش جماران، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در سال ۸۳، هنگام خدمت در کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان در اجرای طرح امنیت و مأموریت دستگیری یک شرور سابقه دار و مسلح در منطقه «بخشان» از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی ادامه داد: این جانباز گرانقدر که ۱۶ سال به صورت نباتی در سختی و مشقت در بستر بیماری به سر می‌برد در اوایل اردیبهشت دچار سکته شدید مغزی شده و به کما رفت و تا اینکه شب گذشته آسمانی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین با صدور پیامی اظهار داشت: جانباز مجید بارانی برای تأمین امنیت مردم مجروح شد و حدود ۱۶ سال رنج زمینی را طی کرد و به مردم عزیز ایران درس رشادت و پایمردی و عشق داد.

وی بیان کرد: شهادت و عروج ملکوتی شهید مجید بارانی که جان گرانقدر خویش را برای امنیت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق ایثار و اخلاص گذاشت و به علو درجات الهی رسید به همه عموم ملت شهید پرور ایران، کارکنان ناجا و خانواده صبور و ایثارگر ایشان تبریک و تسلیت گفته و برای غم و اندوه سنگین از دست دادن روح آسمانی آن شهید والامقام، صبر و شکیبایی برای همه دلسوزان و علاقمندان به وی به ویژه خانواده محترم شهید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سردار قنبری گفت: بدون تردید خون پاک وی و دیگر شهدای والامقام این مرز و بوم عزم ما را در صیانت و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و مرزهای این خاک پاک راسخ‌تر کرده و دشمنان بدانند هرگز خون‌های پاک و مطهر این شهدا به هدر نخواهد رفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.