معصومه هادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همه‌گیری ویروس کرونا در این روزها سبک زندگی مردم را به طور گسترده‌ای تغییر داده و خانواده‌ها ساعت‌های طولانی‌تری را در کنار یکدیگر سپری می‌کنند.

وی گفت: در این میان کادر درمان کشور که این روزها به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با این بیماری ناشناخته نقش‌آفرینی می‌کنند، کمتر در کنار خانواده حضور دارند و فرزندان این عزیزان علاوه بر فشارهای ناشی از وجود این ویروس، زمان کمتری را در کنار پدر و مادرهای خود می‌گذرانند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: رسالت کانون در راستای ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به همه‌ کودکان و نوجوانان از یک‌سو و ضرورت قدردانی از صبوری فرزندان مدافعان سلامت از سوی دیگر، مجموعه کانون را برآن داشت تا برای تجلیل از این عزیزان که روزهای زیادی را از والدین خود دور بوده‌اند مسابقه‌ای طراحی کند.

وی بیان کرد: عکس، عکس‌ نوشته، کلیپ، پویانمایی، نقاشی، شعر و قطعه ادبی قالب‌های این فراخوان هیجان‌انگیز است که از همه فرزندان مدافعان سلامت درخواست می شود آثار خود را تا پایان خرداد ۹۹ به کانون ارسال کنند.

هادی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با درج مشخصات کامل خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و محل کار پدر و مادر، آثار خود را از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ به شماره ۰۹۰۳۲۰۷۴۰۰۴ ارسال کنند.

وی گفت: پس از بررسی آثار، نتایج این مسابقه تا ۱۵ تیر اعلام و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: آثار شرکت‌کنندگان در این فراخوان به همراه آثار سایر اعضای کانون استان جهت شرکت در مهرواره‌ کشوری «دست‌های پاک» و «تمرین همدلی» به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.