حسین مسگرانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: داوطلبان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های سروش، ایتا و گپ با شماره ۰۹۱۵۱۴۰۱۰۴۴ با ذکر نام و نام خانوادگی، سن، شهر و محل اقامت ارسال کنند.

وی گفت: برگزیدگان در بخش خوشنویسی و گرافیک باید اصل اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین هر داوطلب در بخش صوتی حداکثر یک اثر و در بخش تصویری حداکثر ۲ اثر می‌تواند به دبیرخانه ارسال کند.

وی بیان کرد: مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان است.

مسگرانی ادامه داد: بخش قرائت قرآن و مناجات خوانی ویژه برداران برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در رشته تحقیق به صورت مقطع خوانی دلخواه و حداکثر سه دقیقه و در بخش ترتیل با تلاوت پنج آیه اول سوره مبارکه اسرا ارسال کنند.

وی گفت: متقاضیان در رشته دعا خوانی و مناجات نیز با ارسال قرائت دعای فرج یا فرازی از ادعیه و مناجات‌های قرآنی و در رشته مدیحه سرایی و مناجات با ارسال پنج دقیقه‌ای مداحی یا مناجات فارسی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به بخش بیان داستان قرآنی نیز اشاره کرد و افزود: هنرمند باید داستان خود را خوانش و در یک فایل صوتی حداکثر پنج دقیقه‌ای ارسال و موضوع داستان باید قصص قرآنی باشد.

وی اظهار داشت: در بخش خوشنویسی نیز علاقمندان می‌توانند آثار خود را با استفاده از آیات سوره مبارکه قدر، آیه مبارکه شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن، احادیث مرتبط با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، اشعار مرتبط با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت علی (ع) را به صورت نستعلیق و شکسته نستعلیق ارسال کنند.

مسگرانی خاطرنشان کرد: در رشته گرافیک نیز آثار با موضوع فضائل و رذائل اخلاقی مانند غیبت، حسد، تهمت و دروغ مدنظر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.